Grzegorz Filipek z firmy OKNOPLAST zdobył nagrodę w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2012. Jury doceniło wyjątkowe efekty jego działań na rynkach międzynarodowych. Wręczenie nagród odbyło się 14 czerwca, podczas uroczystej gali w Polskiej Filharmonii Bałtyckiej
w Gdańsku.
Konkurs Dyrektor Marketingu Roku wyłania najciekawsze osobowości w branży. Jego celem jest nagrodzenie autorów niebanalnych działań, które jednocześnie przynoszą wymierne efekty. Oceny kandydatów dokonuje jury złożone m.in. z ekspertów branżowych, przedstawicieli mediów i laureatów poprzednich edycji.
Grzegorz Filipek, Dyrektor ds. Marketingu OKNOPLAST otrzymał nagrodę w kategorii wyjątkowe efekty działań na rynkach międzynarodowych. Firma jest dziś obecna w 10-ciu europejskich krajach i należy do ścisłej czołówki producentów stolarki na kontynencie. Zdobyty tytuł bardzo mnie cieszy. Gdy w 2003 roku zaczynałem pracę w OKNOPLAST firma miała już silną ugruntowaną pozycję na rynku polskim. Największym wyzwaniem zarówno dla mnie, jak i dla firmy stało się zatem wzmocnienie znajomości marki na rynkach europejskich. Bardzo się cieszę, że starania te zostały docenione przez specjalistów – mówi Grzegorz Filipek. Spektakularnym działaniem firmy było, ogłoszone w styczniu 2012 r., podjęcie współpracy ze znanym na całym świecie klubem Inter Mediolan. Sponsoring to owoc długich negocjacji z drużyną, wiąże się ona bowiem tylko z przedsiębiorstwami o silnej pozycji rynkowej i odpowiednim wizerunku. OKNOPLAST dzięki konsekwentnej strategii marketingowej mógł dołączyć do elitarnego grona Top Sponsorów Interu. Firma stawia na intensywne działania marketingowe na wszystkich 10 – ciu rynkach. W krajach tych prowadzone są m.in.: programy motywacyjne dla Partnerów Handlowych, kampanie outdoorowe, prasowe, telewizyjne i radiowe oraz PR i aktywne media relations. Takie podejście zapewniło OKNOPLAST dynamiczny wzrost sprzedaży w Europie.