JEZIERSKI odświeża swój wizerunek i prezentuje nowe logo
JEZIERSKI odświeża swój wizerunek i prezentuje nowe logo

JEZIERSKI odświeża swoją markę i wdraża nową identyfikację wizualną.

 

 

Rebranding marki stanowi element strategii marketingowej mającej na celu odnowienie i wzmocnienie wizerunku przedsiębiorstwa na rynku polskim oraz na rynkach zagranicznych w segmencie okien Premium. Nowe logo i nowa identyfikacja wizualna to początek zmian, jakie zachodzą w firmie.

Wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej towarzyszy również zmiana dotychczasowego hasła reklamowego. Dotychczasowe hasło „Jezierski Markowe Okna” zostaje zastąpione nowym hasłem, „Jezierski Okna Premium”.

Nowy system komunikacji marketingowej jest już sukcesywnie wprowadzany w drukach oraz innych nośnikach reklamowych. Pojawi się też w sieci Salonów firmowych oraz u Partnerów Handlowych producenta.

Nowe logo JEZIERSKI symbolizuje Tradycję, Jakość, Bezpieczeństwo, Zaufanie.

Firma JEZIERSKI działa nieprzerwanie od 1984 roku, ciesząc się ugruntowaną pozycją i tradycją wysokiej jakości. Od 1992 roku skupiliśmy się na produkcji markowych okien i drzwi PCV oraz stolarki aluminiowej.

Z dumą zajmujemy miejsce w czołówce polskich producentów okien w segmencie premium. Jesteśmy członkiem Schüco Premium Partner.

Na sukces pracujemy zespołowo, przywiązując szczególną wagę do innowacyjności i jakości wyrobów. W osiąganiu założonych celów wykorzystujemy skomputeryzowany system zarządzania produkcją oraz wypracowane procedury kontroli.

Zaufane grono poddostawców, z którymi współpracujemy od wielu lat, podziela nasze bezkompromisowe przywiązanie do jakości. Misja, która nami kieruje, streszcza się w dwóch naczelnych wartościach: satysfakcji Klienta z zakupu oraz zadowolenia na długie lata z użytkowania doskonałego produktu.

W każdym aspekcie swej działalności stawiamy na nieustanny rozwój. Dysponujemy wszystkimi wymaganymi przez prawo certyfikatami i atestami, niezbędnymi w projektach budowlanych.

Produkty marki JEZIERSKI to zaawansowane technologicznie materiały, nowoczesny proces produkcyjny i bezcenne doświadczenie pracowników. Wizytówkę marki JEZIERSKI stanowią Partnerzy Handlowi, którzy służą radą i pomocą przy szerokim wachlarzu projektów architektonicznych, od standardowych po najbardziej wymagające.

Paweł Mazur
z-ca dyrektora ds. marketingu