W dniu 30 maja 2010 r. w trakcie dorocznego wyjazdu szkoleniowo-integracyjnego partnerów firmy Brügmann Polska S.A., odbyła się konferencja techniczno-handlowa dla producentów okien w systemach Brügmann i Salamander. W spotkaniu zorganizowanym w Szanghaju, w hotelu Yalong International, wzieło udział ok. 50 osób, z ponad 30 największych firm – odbiorców profili okienno-drzwiowych produkowanych i sprzedawanych przez Brügmann Polska. W konferencji uczestniczyli producenci okien z Polski, Rumunii, Ukrainy i Kaliningradu. Ze strony organizatorów, między innymi, obecni byli Prezes Zarządu Brügmann Polska S.A. Pan Radosław Cierpiał oraz członek Zarządu Grupy Salamander Industre Produkte GmbH Pan Erwin Ott.
W trakcie konferencji przedstawiono aktualną sytuację oraz plany organizacyjno-inwestycyjne Brügmann Polska na tle rozwoju rynku profili i okien PCW w Polsce i w Europie a także nowe uwarunkowania produkcyjno-handlowe wynikające z obowiązującej normy okiennej PN-EN 14351. Spora część konferencji została poświecona także konkretnym rozwiązaniom technicznym i nowym produktom (w tym systemowi bluEvolution) wprowadzanymi właśnie do sprzedaży w Polsce i innych krajach. Na zakończenie zaprezentowano aktualną sytuację i plany rozwojowe platformy handlowo-marketingowej polskieokna.pl.
Po zakończeniu konferencji, rozpoczęła się bogata i ekscytująca we wrażenia nieoficjalna część wyjazdu, związana z licznymi atrakcjami przygotowanymi w Chinach przez firmę Brügmann dla swoich partnerów.
W trakcie konferencji przedstawiono aktualną sytuację oraz plany organizacyjno-inwestycyjne Brügmann Polska na tle rozwoju rynku profili i okien PCW w Polsce i w Europie a także nowe uwarunkowania produkcyjno-handlowe wynikające z obowiązującej normy okiennej PN-EN 14351. Spora część konferencji została poświecona także konkretnym rozwiązaniom technicznym i nowym produktom (w tym systemowi bluEvolution) wprowadzanymi właśnie do sprzedaży w Polsce i innych krajach. Na zakończenie zaprezentowano aktualną sytuację i plany rozwojowe platformy handlowo-marketingowej polskieokna.pl.
Po zakończeniu konferencji, rozpoczęła się bogata i ekscytująca we wrażenia nieoficjalna część wyjazdu, związana z licznymi atrakcjami przygotowanymi w Chinach przez firmę Brügmann dla swoich partnerów.