Mimo pandemii AWILUX konsekwentnie realizuje przyjętą strategię rozwoju. Jednym z działań, które zostały sfinalizowane w tym roku jest stworzenie nowej strony internetowej www.awilux.pl.
- Witryna powstała w oparciu o najnowsze trendy i jest przyjazna dla urządzeń mobilnych. Ma służyć lepszej komunikacji z rynkiem, być dużym wsparciem dla dystrybutorów oraz edukować prywatnych inwestorów - podkreśla Agnieszka Pruchniewicz, specjalistka ds. marketingu w firmie AWILUX.
Prace nad stroną trwały wiele miesięcy. Jej nowa odsłona ma poprawioną funkcjonalność oraz wygodę użytkowania. - Uprościliśmy nawigację, żeby była bardziej intuicyjna, a potrzebną treść można teraz łatwo znaleźć w wyszukiwarce – wyjaśnia Agnieszka Pruchniewicz.
Oferta firmy, przykładowe realizacje oraz aktualności zostały wyeksponowane już na stronie głównej. Natomiast struktura oferty została podzielona na poszczególne działy, które odzwierciedlają specyfikę oferowanych przez AWILUX produktów. Do części z nich dodane są materiały wideo. Ponadto cechy każdego z systemów zostały przedstawione w formie czytelnych ikon, przez co łatwo znaleźć i porównać potrzebne dane techniczne.
- Na stronie głównej www.awilux.pl można także obejrzeć multimedialną prezentację firmy, a nawet zrobić wirtualny spacer po naszym showroomie. To duże ułatwienie dla inwestorów, którzy ze względu na panująca pandemię nie mogą teraz pozwolić sobie na osobistą wizytę w jednym z naszych salonów – dodaje Agnieszka Pruchniewicz z firmy AWILUX.
Wśród pozostałych zakładek strony znajdują się m.in. porady, w których prywatni inwestorzy znajdą odpowiedzi na wiele pytań z zakresu stolarki otworowej, domów energooszczędnych oraz inteligentnych systemów zarządzania.
Na nowej stronie nie zabrakło też miejsca na zdjęcia prezentujące wybrane realizacje. - Dzięki temu nasi klienci mogą zobaczyć na gotowych inwestycjach możliwości poszczególnych systemów, które mamy w ofercie - mówi Pruchniewicz.
Całkowicie nową formułę zyskała również strefa dla partnerów firmy AWILUX, w której znajdują się wszystkie najważniejsze materiały, zdjęcia oraz dokumenty w wersji do pobrania. Ułatwi to pracę dystrybutorów oraz przyspieszy wiele procesów sprzedażowych. Cała treść witryny dostępna jest w trzech wersjach językowych: niemieckiej, angielskiej i francuskiej.
źródło: Awilux.pl