PAGEN rozpoczyna kampanię reklamową w kanałach tematycznych grupy TVN
PAGEN rozpoczyna kampanię reklamową w kanałach tematycznych grupy TVN

Małopolski producent okien, drzwi, rolet i bram garażowym konsekwentnie realizuje założenia przyjętej strategii marketingowej. Firma wyemitowała właśnie trzeci film reklamowy z serii „Dom Dziełem Życia” i rozpoczęła kampanię reklamową na antenach stacji TVN 24, TVN 7, TVN Turbo, TVN Style, TTV i HGTV należących do TVN Grupa Discovery.

Firma PAGEN w swoim przekazie marketingowym postawiła na niezależnych twórców, przekonanych o tym, że największym dziełem ich życia jest dom, który tworzą dla swoich bliskich. Kreacja wizerunkowa firmy w nienachalny sposób prezentuje okna, drzwi tarasowe HST, bramę garażową oraz drzwi wejściowe, które szczególnie wyeksponowano w trzecim filmie z serii. Spot reklamowy przedpremierowo wyemitowano podczas Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2020, które odbyło się w dniach 17-19 listopada 2020 roku, a oficjalna premiera miała miejsce 1 grudnia w mediach społecznościowych marki.

W naszej komunikacji chcemy pokazywać produkty i ich zastosowanie w miejscach, które dla większości z nas są dziełami życia – zwłaszcza w odniesieniu do tworzenia poczucia wspólnoty, bezpieczeństwa i więzi rodzinnych. Cytując bohatera naszego trzeciego filmu –„ są w naszym życiu bowiem miejsca, w których dajemy narzucić sobie pewne ramy”, a skojarzenie z linią produktową firmy PAGEN nasuwa się samoistnie – powiedział Jacek Wach, Dyrektor ds. Marketingu w PAGEN Sp. z o.o. 

Firma rozpoczęła kampanię reklamową, której celem jest budowanie świadomości marki, podkreślenie zmian wizerunkowych, a przy tym komunikowanie wartości, które są fundamentem jej działalności. Billboardy sponsorskie przygotowane przez firmę emitowane będą w prime time wybranych stacji należących do TVN Grupa Discovery od 1 do 31 grudnia 2020 roku, przy takich programach jak m.in. „Przestrzenie Szelągowskiej”, „Pani Gadżet”, „Na dobrych fundamentach”, „Tu jest pięknie”, „Nowy dom, nowe miejsce”, „Zbudujemy fajny dom”, a także hitów TVN „BrzydUla 2” czy też „Kuchenne rewolucje”.

Kampania w telewizji zostanie wzmocniona działaniami promocyjnymi on-line w serwisie YouTube, sieci reklamowej Google Ads oraz na Facebooku, LinkedIn i Instagramie.

 

Dwa poprzednie filmy reklamowe z serii „Dom Dziełem Życia” marki PAGEN

 

 

 

źródło: Pagen