Stolbud Włoszczowa S.A. wyposaża w drzwi wewnętrzne biurowiec Volvo we Wrocławiu na ul. Mydlanej 2. Wykorzystane drzwi przygotowano na specjalne zamówienie. Wykonano je z rzadko stosowanego do produkcji drzwi drewna brzozowego zaś ich powierzchnie wykończono woskiem.
Siłą naszej firmy jest możliwość dostosowania się do indywidualnych oczekiwań klienta – tłumaczy Dariusz Górski, Dyrektor Handlowy Stolbud Włoszczowa. W naszej fabryce jesteśmy w stanie zastosować niecodzienne rozwiązania i wytworzyć zindywidualizowane produkty.
Stolbud Włoszczowa pomimo zastoju na rynku budowlanym pierwsze półrocze 2009 roku może zaliczyć do bardzo udanych. W pierwszym półroczu 2009 roku odnotowano 20 procentowy wzrost sprzedaży w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. W głównej mierze wzrost sprzedaży wynika z rozbudowy sieci handlowej - otworzyliśmy nowe punkty sprzedaży. Ponadto wiosną przeprowadziliśmy intensywną kampanie reklamową, która także przełożyła się na nasze wyniki – mówi Dariusz Górski, Dyrektor Handlowy Stolbud Włoszczowa S.A.
Od początku roku zainteresowaniem klientów cieszyły się m.in. nowości w ofercie drzwi (linie Natural i Decor) oraz jedno z najcieplejszych i najbardziej energooszczędnych, z dostępnych na polskim rynku, okno Capital. Na nasz sukces rynkowy wpłynęła także różnorodność proponowanych produktów i możliwość ich dostosowania do indywidualnych potrzeb klientów – np. na potrzeby budownictwa sakralnego dodaje Dariusz Górski.
Siłą naszej firmy jest możliwość dostosowania się do indywidualnych oczekiwań klienta – tłumaczy Dariusz Górski, Dyrektor Handlowy Stolbud Włoszczowa. W naszej fabryce jesteśmy w stanie zastosować niecodzienne rozwiązania i wytworzyć zindywidualizowane produkty.
Stolbud Włoszczowa pomimo zastoju na rynku budowlanym pierwsze półrocze 2009 roku może zaliczyć do bardzo udanych. W pierwszym półroczu 2009 roku odnotowano 20 procentowy wzrost sprzedaży w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. W głównej mierze wzrost sprzedaży wynika z rozbudowy sieci handlowej - otworzyliśmy nowe punkty sprzedaży. Ponadto wiosną przeprowadziliśmy intensywną kampanie reklamową, która także przełożyła się na nasze wyniki – mówi Dariusz Górski, Dyrektor Handlowy Stolbud Włoszczowa S.A.
Od początku roku zainteresowaniem klientów cieszyły się m.in. nowości w ofercie drzwi (linie Natural i Decor) oraz jedno z najcieplejszych i najbardziej energooszczędnych, z dostępnych na polskim rynku, okno Capital. Na nasz sukces rynkowy wpłynęła także różnorodność proponowanych produktów i możliwość ich dostosowania do indywidualnych potrzeb klientów – np. na potrzeby budownictwa sakralnego dodaje Dariusz Górski.