KRISPOL z nowym cyklem wideo porad
KRISPOL z nowym cyklem wideo porad

Zapytaj, zanim zbudujesz. Według tej prostej zasady producent kompletu stolarki przygotował serię poradników wideo skierowanych do inwestorów budujących dom. Partnerem merytorycznym cyklu została Akademia Eksperta, która na co dzień prowadzi szkoleniach produktowo-handlowe i montażowe dla Partnerów KRISPOL oraz salonów KRISHOME. To kolejny krok w strategii producenta, który przykłada dużą wagę do wysokiego poziomu kompetencji Partnerów oraz jakości stolarki.

Na kanale KRISHOME na Youtubie ukazał się premierowy odcinek nowego cyklu filmów wideo. W ramach projektu eksperci z firmy KRISPOL będą odpowiadać na najczęściej zadawane przez inwestorów pytania. Nagrania do pierwszej edycji zostały zrealizowane w salonie KRISHOME – Technika Okienna R. Mazurek w Kostrzynie. W rolę prowadzącego wcielił się Marcin Garbaciak, menedżer ds. szkoleń z Akademii Eksperta, znany już z innych materiałów wideo firmy KRISPOL. – Naszą misją jest edukować inwestorów. Zdajemy sobie sprawę, że budowa domu to jeden z najważniejszych momentów w ich życiu, spora część budujących szuka informacji właśnie w Internecie. Postawiliśmy na krótki, merytoryczny przekaz – komentuje ekspert.

Celem projektu była realizacja materiału, który będzie odpowiadał na najczęściej zadawane przez inwestorów pytania. – Stworzenie cyklu w ramach Akademii Eksperta, wymagało zaangażowania całego sztabu ekspertów – to wspólne dziecko product managerów, konsultantów z biura obsługi klienta, regionalnych szefów sprzedaży, szkoleniowców, a w końcu i naszego działu marketingu – powiedziała Patrycja Haremska, specjalista ds. PR-u i content marketingu firmy KRISPOL. – Wierzymy jednak, że w dobie contentu wideo, jest to obowiązkowy przekaz w naszym portfolio – dodaje.

            Pierwszy odcinek nowego cyklu ukazał się premierowo 26.07.2019 r. na kanale KRISHOME. Autorzy projektu zachęcają do subskrypcji kanału i ustawienia powiadomienia o nowych materiałach, które będą się cyklicznie pojawiały w najbliższym czasie.

 

Za produkcję filmów contentowych odpowiada agencja Baltic Media Group z Gdańska.

 

źródło: Krispol