ARTIBAT 2018: zielone wzrosty dla Budvar Centrum
ARTIBAT 2018: zielone wzrosty dla Budvar Centrum

Budvar Centrum zwiększa udział w sprzedaży stolarki okiennej i drzwiowej na rynku francuskim m.in. poprzez obecność na największych, francuskich targach B2B z tego obszaru. Jako jedna z niewielu marek polskich, Budvar Centrum pojawił się pod koniec października na targach ARTIBAT 2018. Posumowanie obecności na wydarzeniu daje zarządzającym firmą powody do satysfakcji. 

ARTIBAT to jedno z największych, europejskich wydarzeń targowych o charakterze B2B, na którym jest obecna francuska branża budowalna. Budvar Centrum, realizując plany eksportowe, zaprezentował się na targach nie tylko pod kątem oferty, ale i wizerunku – zainteresowani produktami Budvar Centrum mieli okazję przyjrzeć się oknom, w których umieszczono obrazy. Zwiedzający targi oglądając stoisko Budvar Centrum byli zachwyceni i chętnie dzielili się bardzo pozytywnymi opiniami. 

Vive la France!

Obecność na ARTIBAT 2018 była starannie zaplanowana i zrealizowana pod kątem jeszcze większego wzmocnienia pozycji marki na rynku francuskim. Francja pozostaje najbardziej chłonnym krajem eksportowym dla Budvar Centrum. Wartość eksportu produktów firmy do tej części Europy w pierwszej połowie 2018 roku wyniosła aż 35% całkowitej sprzedaży, realizowanej przez firmę w tym okresie. Spośród 10 krajów, do których firma wysyła swoje produkty, Francja zajmuje podium, dlatego tak ważne jest zrozumienie potrzeb klienta z tego kraju. Francuzi przy wyborze okien najbardziej cenią minimalizm estetyczny, który połączony jest z wyjątkową energooszczędnością oraz izolacją akustyczną. Klienci z Francji przywiązują duże znaczenie do zwiększonych możliwości doświetlenia wnętrz, dlatego wśród najbardziej popularnych produktów Budvar Centrum znajdują się okna T-Passive Slim. Ich montaż w domu lub mieszkaniu gwarantuje aż 27% więcej światła dziennego. Z kolei okna T-Passive Plus przeznaczone są dla tych odbiorców, którym najbardziej zależy na bardzo wysokich parametrach izolacyjnych i akustycznych. Duże znaczenie ma także ich produkcja, która, w trosce o najwyższy poziom estetyki, wykorzystuje technologię niewidocznych zgrzewów.

Drzwi otwierające Francję

Dla Budvar Centrum targi ARTIBAT 2018 okazały się bardzo udane także pod względem zainteresowania, jakie wzbudził najnowszy produkt – drzwi linii T-Door Elegant. Ponownie okazało się, że odbiorca produktów Budvar Centrum w tej części Europy ceni prostotę wykonania połączoną z elegancją oraz funkcjonalnością. T-Door Elegant to drzwi bardzo wytrzymałe, których odporność na warunki atmosferyczne jest potwierdzona certyfikatem S. Dodatkowych cech trwałości nadają im niewidoczne zgrzewy, dodatkowe wzmocnienia narożników oraz zbrojony profil. Produkt został przygotowany pod kątem najbardziej wymagających użytkowników – drzwi T-Door Elegant mogą być montowane w nowoczesnych domach, ponieważ można w nich instalować rozwiązania, które pozwalają na automatyczne sterowanie. Rezygnując z posługiwania się tradycyjnym kluczem, miłośnicy nowinek i technologii mogą otwierać je za pomocą kodu, czytnika linii papilarnych lub systemu RFID. Francuzi doceniają też dodatkową, domową przestrzeń, którą można „zdobyć” poprzez montaż nowoczesnych drzwi tarasowych. Kolejnym produktem, który został doceniony na targach ARTIBAT 2018 są drzwi T-Slide, które zwiększają ilość światła w przestrzeni mieszkalnej i pozbawiają otoczenie barier, co gwarantuje niski próg – w ten sposób łączenie ogrodu, tarasu i domu staje się eleganckie i proste. Francuzi chwalą drzwi ze względów użytkowych – T-Slide są wyposażone w funkcję wyhamowania dla bezpieczeństwa użytkowników, a ich przesuwanie jest wyjątkowo ciche i komfortowe.

Zielone słupki sprzedaży

Obecność Budvar Centrum na targach ARTIBAT 2018, wśród 1000 europejskich, ale przede wszystkim francuskich wystawców, jest prestiżową szansą na nawiązanie relacji biznesowych oraz umocnienie tych już istniejących. To ważne, aby w pełni wykorzystać potencjał wydarzenia, czego z pewnością dokonaliśmy – potwierdza Tomasz Borucki, Pełnomocnik Zarządu ds. Sprzedaży Budvar Centrum. – Analiza danych potwierdza, że decyzja o inwestycji w rynek francuski, jest jedną z ważniejszych, jaką podjęliśmy. Powrót do kraju z kilkudziesięcioma podpisanymi umowami handlowymi daje nam powód do radości i pozwala na planowanie dalszego umacniania Budvar Centrum w tym rejonie Europy – dodaje Tomasz Borucki.

Udział w targach ARTIBAT 2018 był także niezwykle inspirujący pod kątem planowania wprowadzenia do sprzedaży kolejnych nowości. Zarządzający marką Budvar Centrum zapowiadają wprowadzenie nowych, limitowanych, ale i ekskluzywnych produktów, które nawiązywać będą do sposobu patrzenia na otaczający świat oczami artysty. 

 

źródło: Budvar Centrum