Najwyższej jakości materiały, świetne wykonanie, duży wybór atrakcyjnych wzorów i rozsądna cena – tak konsumenci oceniają bramy garażowe marki Hörmann. Po raz kolejny firma uznana została za lidera jakości w tej kategorii. Podobnie jak w latach ubiegłych otrzymała Złote Godło w konkursie Konsumencki Lider Jakości.
Badanym w ramach programu Konsumencki Lider Jakości 2018 firma Hörmann kojarzy się z tradycją, fachowością i najlepszą jakością. W bramach garażowych tego producenta użytkownicy przede wszystkim doceniają trwałość, bezawaryjność, bezpieczeństwo i energooszczędność.
Odpowiadając na potrzeby rynku, firma oferuje bramy segmentowe o coraz lepszej izolacyjności cieplnej. Obok bram LPU 42 z segmentami o grubości 42 mm ma też w ofercie wyjątkowo ciepłe bramy LPU 67 Thermo - zbudowane z segmentów o grubości 67 mm z przegrodą termiczną. Współczynnik przenikania ciepła takiej bramy może wynosić nawet 1,0 W/(m2K), a jeśli podczas montażu zastosowana zostanie tzw. ciepła ościeżnica ThermoFrame - będzie jeszcze lepszy.
Bardzo grube, ciepłe i szczelne bramy garażowe mogą jednak powodować wzrost wilgotności powietrza w garażu. Dlatego firma Hörmann jednocześnie oferuje innowacyjny system zapewniający jego wentylowanie. Specjalny czujnik klimatyczny przy określonej wilgotności powietrza w garażu pozwala na automatyczne uchylanie górnego segmentu bramy. Inteligentny system czujników umożliwia też zaprogramowanie wentylowania np. tylko w dzień lub jego brak, gdy wilgotność powietrza na zewnątrz jest wyższa niż ta w garażu.
Inteligentne i niezwykle bezpieczne są też bramy z napędami firmy Hörmann, w których stosuje się system dwukierunkowego sterowania radiowego BiSecur. Wykorzystane w nich 128-bitowe kodowanie to gwarancja, że nikt niepowołany nie skopiuje sygnału przekazywanego z pilota do napędu i nie włamie się do naszego garażu.
- To dla nas duża satysfakcja, że proponowane przez firmę Hörmann rozwiązania znajdują uznanie klientów – mówi Krzysztof Horała, prezes Hörmann Polska sp. z o.o. Dzięki coraz bardziej zaawansowanym badaniom stosowanym w ramach programu Konsumencki Lider Jakości wiemy, że Złote Godło w tym konkursie to nie tylko znak marketingowy, ale rzeczywiste potwierdzenie jakości naszych produktów – dodaje.
źródło: Hörmann Polska