W najbliższą niedzielę, 25 września, producent drzwi PORTA KMI POLAND zainauguruje Targi PORTA 2016, największą wewnętrzną imprezę targową w branży stolarki otworowej. Tegoroczne spotkanie odbędzie się pod hasłem „Efektywna sprzedaż”.
Targi PORTA 2016 to największe targi wewnętrzne w branży stolarki otworowej. Swój udział w wydarzeniu zapowiedziało ponad 2000 osób związanych z branżą budowlaną i wnętrzarską. Wydarzenie odbędzie się w dniach 26-30 września na terenie fabryki PORTA w Ełku.
„Jako największy polski producent drzwi i jeden z największych producentów w tej części Europy od lat byliśmy obecni na różnych imprezach targowych w kraju i za granicą. Jednak szukaliśmy rozwiązań, które pozwoliłyby nam realizować strategię Porta Partner. Dlatego w 2013 roku zdecydowaliśmy się na organizację pierwszych targów wewnętrznych jako formy spotkania i wymiany doświadczeń w gronie ponad dwóch tysięcy sprzedawców z Polski i zagranicy. Powoli Targi PORTA stają się ważnym, obowiązkowym punktem na mapie wydarzeń w branży stolarki otworowej” – mówi Artur Pęksyk, Dyrektor Marketingu w PORTA KMI POLAND.
Tegoroczna edycja wydarzenia odbędzie się pod hasłem „Efektywna sprzedaż”. Przestrzeń fabryki PORTA w Ełku na pięć dni zostanie specjalnie zaaranżowana na potrzeby targów i podzielona na 10 stref, w których przedstawione zostaną m.in.: nowości produktowe, najnowsze trendy w branży wnętrzarskiej czy aktualne rozwiązania sprzedażowe. Dla uczestników zaplanowano także szereg szkoleń i prelekcji, które poprowadzą znani designerzy oraz eksperci z popularnych programów wnętrzarskich.
„Targi to również wyjątkowa okazja, by na własne oczy zobaczyć niedostępną na co dzień halę produkcyjną PORTA STEEL wyposażoną w najnowocześniejszy park maszynowy, którego łączny koszt wyniósł 70 mln zł” – podkreśla Artur Pęksyk. „Podczas tegorocznych targów uroczyście zainaugurujemy jubileuszowy rok obchodów 25-lecia istnienia spółki na rynku” – dodaje.
Do dyspozycji gości oddana zostanie specjalna strefa „Efektywnej sprzedaży”, w której będzie można zobaczyć modelowy salon sprzedaży, zaprojektowany zgodnie z oczekiwaniami współczesnego Klienta. W strefie „Fornir” zaprezentowane zostaną nowe, atrakcyjne rozwiązania podkreślające piękno naturalnego materiału. W strefie „Inwestycje” zaprezentowanych zostanie osiem wybranych realizacji inwestycyjnych. Każdą z nich reprezentować będą produkty, w których wykorzystane zostały ciekawe i niestandardowe rozwiązania. Strefy „Materiały Marketingowe” oraz „Komunikacja Marketingowa” zaprezentują pakiet narzędzi wspomagających sprzedaż, w tym działania zaplanowane na 2017 rok. W strefie poświęconej wnętrzom będzie można zobaczyć kolekcje PORTA dobrane do różnych, często niestandardowych wnętrz, zarówno prywatnych, jak i publicznych. Strefy „Arena” i „Park Technologiczny” to miejsca prelekcji ekspertów spółki oraz zaproszonych gości, wśród których znajduje się m.in. Tomasz Pągowski, prowadzący programu „Remont
w 48h”. Sfera „Centrum R&D” poświęcona będzie projektom drzwi, w których zastosowano nietypowe rozwiązania planowane do wdrożenia w najbliższych miesiącach. Ostatnia, dziesiąta Strefa „AGM” poświęcona będzie zagadnieniom ważnym z punktu widzenia wykonawców. Dla grup montażowych zaplanowano m.in. pokazy montażu produktów specjalistycznych tj. drzwi pasywnych czy przeciwpożarowych oraz nowych produktów wchodzących do oferty PORTA po otwarciu fabryki PORTA STEEL.
W trakcie Targów każdy z gości będzie mógł zapoznać się z nowymi publikacjami PORTA: najnowszą edycją katalogu PORTA oraz innowacyjnym w branży magazynem lifestylowo-poradnikowym „BY ME by Porta”. Przestrzeń targowa dostępna będzie dla gości od 26 do 30 września 2016 roku w godzinach 11:00 – 18:00.
źródło: Porta