Rok 2016 to szczególny czas dla OKPOL, producenta okien dachowych ze Skarbimierza. W kwietniu mija bowiem 25 lat działalności firmy. W ciągu tego czasu wiele się zmieniło. Na co teraz stawia marka?
W 1991 roku zostało stworzone pierwsze okno dachowe OKPOL. Chęć ciągłego rozwoju, sprawne zarządzanie i otwartość na nowe pomysły sprawiły, że marka w szybkim czasie urosła w siłę. W ciągu tych 25 lat w znacznym stopniu poszerzyła asortyment, m.in. o wyłazy dachowe VERSA, stając się liderem pod względem jakości w tej kategorii produktu. Niewątpliwie przełomowym momentem dla firmy było wdrożenie w 2012 roku programu OKPOL Innovation. Zakładał on otwarcie własnego laboratorium badawczego, unowocześnienie parku maszynowego oraz wdrożenie i opatentowanie w 2014 roku innowacyjnej linii technologicznej do produkcji stolarki budowlanej. Plan rozwoju został z powodzeniem wykonany. W efekcie tych działań powstały wysoko energooszczędne okna dachowe w technologii SuperThermo nie wymagające użycia dodatkowych bloków termicznych. – W procesie projektowania skupiamy się przede wszystkim na osiągnięciu jak najlepszych parametrów naszych produktów. Równie ważna jest funkcjonalność, do której dążymy przez zastosowanie różnych, innowacyjnych systemów. – komentuje Marcin Demski, specjalista ds. marketingu marki OKPOL. – 2016 rok to przełomowy czas pod wieloma względami. Wprowadzamy do oferty nowe modele okien, a także otwieramy się na nowe kierunki komunikacji z klientami, chcąc lepiej zrozumieć ich potrzeby. – dodaje.
źródło: OKPOL