POL-SKONE prezentuje premierowe kolekcje
POL-SKONE prezentuje premierowe kolekcje

Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury BUDMA to doskonała okazja dla firm z branży budowlanej do przedstawienia nowości produktowych. Podczas tegorocznej edycji wśród marek z całego świta nie mogło zabraknąć jednego z największych na polskim rynku producentów drzwi i okien, spółki POL-SKONE. Firma zaprezentowała kolekcję kilkunastu premierowych produktów. 

Tegoroczna ekspozycja POL-SKONE składała się z prawie stu produktów, rozmieszczonych na przestronnej, trzystumetrowej powierzchni wystawienniczej. Największym zainteresowaniem cieszyły się nowe kolekcje, które są odzwierciedleniem najświeższych trendów we wzornictwie użytkowym. 

- W tym roku postanowiliśmy uzupełnić naszą ofertę o kilka zupełnie nowych modeli drzwi i okien. Wszystkie produkty zaprezentowane na targach na stałe wejdą do naszego asortymentu – mówi Jan Szulżyk, Prezes POL-SKONE Sp. z o. o.

Podczas wydarzenia zwiedzającym najbardziej przypadł do gustu klasyczny model malowanych drzwi wewnętrznych VERTIGO, dostępny w dziewięciu wzorach. Każdy z nich charakteryzuje się różnorodnym układem paneli lub hartowanych, białych, matowych przeszkleń o grubości 6 mm.  

W nowej kolekcji drzwi wewnętrznych znalazł się również model VERTIGO LUX dostępny w  okleinie naturalnej w ciepłym odcieniu orzecha naturalnego z dziewięcioma kombinacjami przeszkleń oraz paneli. Specjalnie dla tego modelu dedykowana jest także fornirowana ościeżnica VERTIGO (dostępna jedynie w systemie bezprzylgowym). Ościeżnica dostępna jest również z innymi modelami drzwi w dziewięciu wariantach kolorystycznych, m.in. limba, heban, czy mokka. 

Kolejnymi propozycjami uzupełniającymi kolekcję drzwi wewnątrzlokalowych są modele VERIMO oraz SEMPRE GRAVI łączące klasyczną elegancję z nutką nowoczesności. Ich uniwersalny, ponadczasowy design doskonale sprawdzi się w pomieszczeniach o różnorodnym przeznaczeniu. 

W przypadku modelu VERIMO producent zaproponował aż trzynaście wzorów. Model VERIMO dostępny jest z powierzchnią HIGH TOP w czterech odcieniach lub w kolorze białym w wariancie ECO TOP. Natomiast w przypadku fornirowanego modelu SEMPRE GRAVI, mamy do wyboru sześć oryginalnych wzorów z wąskimi, białymi, matowymi przeszkleniami oraz panelami pokrytymi fornirem z widocznym efektem 3D. 

Na szczególną uwagę zasługuje rozszerzona oferta drzwi specjalistycznych: HIGRO, GAMMA oraz drzwi dźwiękoizolacyjnych DUO. To wyjątkowe, wysokiej jakości modele o doskonałych parametrach technicznych, zapewniające szczególny komfort użytkowania. Wewnątrzlokalowe drzwi HIGRO to doskonałe rozwiązanie dla miejsc, narażonych na działanie podwyższonej temperatury oraz wilgotności. Znakomicie sprawdzą się w pomieszczeniach takich jak sauny oraz baseny.  Natomiast model drzwi GAMMA został zaprojektowany z myślą o budynkach użyteczności publicznej, m.in. szpitalach, przychodniach, gabinetach lekarskich 

Kolekcja drzwi zewnętrznych została uzupełniona o model ARGALI, będący kwintesencją nowoczesnego i modernistycznego budownictwa. Dostępny jest w pięciu rozmaitych wzorach z przeszkleniem trzyszybowym antywłamaniowym klasy P4. 
Warto podkreślić, że obecna oferta POL-SKONE została rozszerzona o nowe warianty kolorystyczne - ułatwi to dopasowanie modeli drzwi do indywidualnej aranżacji wnętrza. Wśród nowych propozycji znalazły się m.in. forniry w barwach: dąb truflowy, dąb kawowy, jesion naturalny, jesion moreno, jesion rubio, czy jesion Negro. Powłoki high top zostały wzbogacone o kolory w odcieniach: dąb włoski, jesion patyna oraz jesion kawowy. 

Premierową ofertę uzupełniła także ościeżnica kryta HARMONY przeznaczona do drzwi jednoskrzydłowych. Została zaprojektowana z myślą o skrzydłach rozwieranych: PŁYTOWYCH, TIARA, SIMPLE, INTER AMBER, DECO, czy DECO LUX.

Nowością w ofercie okien są natomiast dwie zupełnie nowe linie – OKNO SLIM oraz OKNO 2+1. 

Warto podkreślić, że podczas tegorocznej BUDMY przedsiębiorstwo POL-SKONE zostało uhonorowane przez organizatorów nagrodą Acanthus Aureus. Lubelska spółka otrzymała ją za najlepsze odzwierciedlenie strategii marketingowej w ekspozycji targowej.

 

źródło: Pol-Skone