Firma Effector uruchomiła niedawno responsywną stronę internetową, dzięki czemu jeszcze lepiej dopasowała swoją witrynę do oczekiwań i potrzeb odbiorców. Klient przy pomocy dowolnego urządzenia mobilnego łatwo odnajdzie interesujące go informacje.
Responsive Web Design
Zmieniające się w błyskawicznym tempie środki elektronicznego przekazu wymagają dostosowania stron internetowych do tabletów i smartfonów. Dlatego Effector dopasował swoją stronę internetową do potrzeb odbiorców. Decyzja firmy o wdrożeniu serwisu internetowego firmy, przygotowanego w oparciu o technologię Responsive Web Design stała się niezbędna, gdyż liczba użytkowników korzystających z internetu za pośrednictwem urządzeń mobilnych systematycznie rośnie. Dzięki przygotowaniu responsywnej strony www. rośnie liczba odwiedzin. Obecnie Klienci mogą korzystać z jej zawartości praktycznie w dowolnym czasie, także podczas podróży czy np. czekając na spotkanie. Inne zalety technologii RWD to brak dodatkowych inwestycji w aplikacje czy wersje mobilne.
Uproszczona grafika
Z responsywnej wersji strony internetowej firmy Effector wynika dodatkowa modyfikacja elementów wizualnych strony. Zgodnie z najnowszymi trendami zastosowano Flat Design, polegający na maksymalnym uproszczeniu obrazu, rezygnacji z ozdobników oraz skondensowaniu treści informacyjnej do niezbędnego minimum. Jest to stosunkowo nowy trend projektowania, który preferuje minimalizm w celu skoncentrowania się odbiorcy na najważniejszych elementach przekazu.
Usprawnienia
Przeprowadzone zmiany skłoniły firmę Effector do zastosowania dodatkowych innowacji, które poprawią jakość komunikowania się z klientami oraz wpłyną na użyteczność witryny. Dzięki zastosowaniu nowego silnika, technologii HTML5, CCS3 i nowych skryptów JS, strona stała się jeszcze bardziej przyjazna dla internautów, którzy w łatwy sposób mogą korzystać z jej zasobów. Firma Effector spodziewa się, że wprowadzone zmiany spowodują częstsze korzystanie z zamieszczonych na stronie treści. Modyfikację witryny spółki przeprowadziła Agencja Interaktywna PRIMEO, która od kilku lat obsługuje producenta listew i elementów wykończeniowych w zakresie marketingu internetowego.
źródło: EFFECTOR