Szukaj w serwisie:

KRISPOL angażuje się w projekt Związku Polskie Okna i Drzwi – Wymień Stolarkę

Marka KRISPOL już od dłuższego czasu aktywnie angażuje się w kampanie edukacyjne, mające na celu rozpropagowanie remontów termomodernizacyjnych. Tym razem dołączyła do projektu Związku Polskie Okna i Drzwi i razem z największymi firmami z branży będzie zachęcać do wymiany stolarki na energooszczędną.
 

KRISPOL angażuje się w projekt Związku Polskie Okna i Drzwi – Wymień Stolarkę

Z korzyścią dla środowiska i kieszeni

103 miliardy złotych, taka kwota została przeznaczona w Polsce na wsparcie finansowe przedsięwzięć termomodernizacyjnych. Dedykowane programy („Program Czyste Powietrze”, „Ulga termomodernizacyjna”, „STOP Smog”) pokrywają część inwestycji związanych z wymianą bądź likwidacją źródeł ciepła i termomodernizacją w budynkach mieszkalnych jednorodzinnych. Wszystkie podjęte działania mają na celu ograniczyć powstawanie smogu. Skala problemu jest wysoka, szacuje się, że 58 proc. polskich zasobów budowlanych to budynki starsze niż 40 lat. Podjęcie remontu to nie tylko korzyść dla środowiska, ale również realne oszczędności w postaci optymalizacji rachunków.

Wspólny projekt dla środowiska
Związek Polskie Okna i Drzwi zainicjował akcję mającą na celu zainteresowanie społeczeństwa ochroną środowiska i podjęciem realnych kroków w kierunku wymiany stolarki okiennej na energooszczędną. Do projektu dołączyli najwięksi producenci, swój udział komentuje również czołowy producent bram, okien, drzwi i osłon – firma KRISPOL. –  Cieszy nas, że pod wspólnym szyldem będziemy propagować odpowiedzialne podejście do ochrony środowiska. Wymiana stolarki na energooszczędną to oczywiście nie jedyne, ale jedno z potężnych narzędzi na drodze do lepszej jakości powietrza w naszym kraju. Produkty marki KRISPOL spełniają wymogi programu Czyste Powietrze, a także kwalifikują się do odliczenia Ulgi Termomodernizacyjnej – powiedziała Katarzyna Kozłowska – Marketing Manager firmy KRISPOL.  – Jednocześnie wszystkich planujących prace uczulamy, aby oprócz wysokiej jakości produktów, uwzględnić także ich dobry montaż, wykonywany przez certyfikowanych fachowców. Dopiero takie połączenie daje gwarancję spokoju na długie lata – dodaje Katarzyna Kozłowska.
Wspólna kampania koalicjantów pod skrzydłami POiD rozpocznie się 14.07.2020 r. Na stronie internetowej  marki KRISPOL można znaleźć aktualne informacje o formach wsparcia remontu termomodernizacyjnego.

 

źródło: Krispol

 
Najnowsze publikacje
Okna dwukolorowe – idealne rozwiązanie do kamienic i wspólnot mieszkaniowych
  • Okna dwukolorowe – idealne rozwiązanie do kamienic i wspólnot mieszkaniowych
  • W dobrym stylu – ogrodzenie Jaspis marki Plast-Met Systemy Ogrodzeniowe
  • Dom podczas urlopu
  • Guardian Glass uruchamia nowy coater w zakładzie produkcyjnym w Częstochowie
  • Przygotuj dom na ocieplenie klimatu
  • Reklama

    Rozmowa z Pawłem Bielakiem, Prezesem Zarządu Vetrex
  • Rozmowa z Pawłem Bielakiem, Prezesem Zarządu Vetrex
  • REVEAL – backstage, czyli jak powstał nowy, rewolucyjny produkt OknoPlus
  • Budynki mieszkalne coraz bardziej zielone Tomasz Szlązak, Prezes Zarządu Polskich Domów Drewnianych S.A.
  • Okna Premium stały się standardem
  • Okna w remoncie – potencjał rynku wtórnego
  • Zmiany cen materiałów dla budownictwa oraz domu i ogrodu w maju 2020 roku
– analiza PSB
  • Zmiany cen materiałów dla budownictwa oraz domu i ogrodu w maju 2020 roku – analiza PSB
  • Zmiany cen materiałów dla budownictwa oraz domu i ogrodu w kwietniu 2020 roku – analiza PSB
  • Zmiany cen materiałów dla budownictwa oraz domu i ogrodu w lutym 2020 roku – analiza PSB
  • Zmiany cen materiałów dla budownictwa oraz domu i ogrodu w listopadzie 2019 – analiza PSB
  • Do polskich okien i drzwi puka spowolnienie
  • Strefa partnera:

     
     

    Wydawnictwo bud media
    ul. Szajnochy 14 85-738 Bydgoszcz
    Tel: 534 536 958

    Copyright 1994-2020 Oknoserwis.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.