Śniadanie prasowe Deceuninck
Śniadanie prasowe Deceuninck

W czwartkowy poranek, 17 października 2019 roku, odbyło się pierwsze śniadanie prasowe Deceuninck. Na zaproszenie firmy odpowiedziały czołowe redakcje z branży stolarki okiennej, architektury i wnętrz. Bazą dla rozmów przedstawicieli firmy i zaproszonych dziennikarzy były innowacyjność, design i ekologia, które jako filary marki Deceuninck, stanowią podstawę filozofii działania firmy i określają kierunek rozwoju jej oferty. W tym kontekście omówione zostały wdrożone przez firmę rozwiązania, najbliższe plany dalszego rozwoju oraz uchylony został rąbek tajemnicy na temat nowości w ofercie, które już niebawem będą miały swoją odsłonę.

DeceuninckDeceuninck

Prowadzącym śniadanie był Grzegorz Federowicz - dyr. ds. sprzedaży w Deceuninck. Deceunincka w charakterze gospodarzy reprezentowali także Krzysztof Kalita, Tomasz Chmielarz, Monika Hybza oraz - z ramienia So Easy - Sebastian Jasiński. W charakterze eksperta Deceuninck ds. BIM obecny był architekt Maciej Zuber.

W przyjemnej, kameralnej atmosferze warszawskiej kawiarni dziennikarze mieli możliwość usłyszeć o gospodarce zrównoważonego rozwoju, opartej m. in. o ideę recyklingu PVC, jaką realizuje grupa Deceuninck, o znaczeniu designu w projektach marki, takich jak np. zdobywający nagrody Elegante, czy o rewolucyjnych systemach aluminiowych do okien i drzwi w technologii So Easy, obecnie znanych pod marką Decalu. Ważnym akcentem rozmów była także kwestia najbliższych planów Deceuninck związanych z rozwiązaniami BIM oraz istota współpracy w tym zakresie z ekspertem, praktykiem w tej dziedzinie, Maciejem Zuberem. Dziennikarze zadawali mnóstwo szczegółowych pytań, których najwięcej pojawiło się oczywiście podczas nawiązania do nowości i najbliższych planów, które już niebawem będą komunikowane na rynku.

DeceuninckDeceuninckDeceuninck

„Cieszymy się z tego spotkania, udało się zrealizować jego cel, stworzyć miłą, relacyjną atmosferę i przede wszystkim, porozmawiać z ludźmi z mediów branżowych o ważnych tematach. Rozmawialiśmy o rozwiązaniach i ofercie Deceuninck w kontekście naszych głównych filarów marki, gdyż tak naprawdę innowacyjność, ekologia i design to dziś, zwłaszcza w tej branży, wartości poszukiwane i chętnie dyskutowane. Usłyszeliśmy wiele ciekawych pytań, które także nam dają do myślenia i pomagają budować dobrą komunikację z mediami i naszymi odbiorcami. Dziękujemy dziennikarzom bardzo za przyjęcie zaproszenia na tą - nową chyba w branży - formułę. Ich obecność i odbiór, którym się z nami podzielili, utwierdza nas w przekonaniu, że to nie będzie ostatnie takie spotkanie” – podsumował Grzegorz Federowicz.

źródło: Deceuninck