Schüco Budowlaną Marką Roku 2022
Schüco Budowlaną Marką Roku 2022

Gala wręczenia nagród w XVIII plebiscycie Budowlana Marka Roku już za nami. Coroczne badania ankietowe przeprowadzane wśród wykonawców pozwalają wyłonić marki, które są przez nich najczęściej wybierane i oceniane jako najlepsze pod względem jakości. Firma Schüco International Polska już piąty raz z rzędu znalazła się w prestiżowym gronie firm nagrodzonych tytułem Budowlana Marka Roku w kategorii Profile okienne PVC.

 

Nagrodę Budowlana Marka Roku odebrał Marek Mędrek, Dyrektor Sprzedaży PVC na Europę Wschodnią

Fot. Schüco

Organizowany przez Centrum Badań i Analiz Rynku ASM Ranking Budowlana Marka Roku to miarodajne i niezależne badanie pozycji rynkowej marek w poszczególnych kategoriach. Jego wyniki są ustalane w oparciu o spontaniczne odpowiedzi wykonawców na pytania, jakich marek najczęściej używają i uważają za najlepsze pod względem jakości w porównaniu z konkurencją oraz które ich zdaniem mają najlepszą relację ceny do jakości. Przeprowadzany regularnie w pierwszym kwartale każdego roku plebiscyt pozwala nie tylko wyłonić najbardziej popularne i godne zaufania produkty i usługi, lecz także śledzić zmiany w preferencjach wykonawców z branży budowlanej, a pośrednio również klientów indywidualnych. Marka Schüco już od kilku lat zajmuje wiodące miejsce w czołówce najbardziej cenionych i polecanych przez specjalistów marek profili okiennych z PVC, co potwierdza jej silną i ustabilizowaną pozycję rynkową.

- Choć tegoroczna nagroda Budowlana Marka Roku jest już naszym piątym takim wyróżnieniem z rzędu, ma dla nas wyjątkowe znaczenie. Pokazuje ona, że pomimo zawirowań rynkowych, które odczuwa obecnie cała branża, zachowaliśmy pozycję jednej z najbardziej zaufanych i najczęściej stosowanych marek budowlanych. Takiego potencjału nie osiąga się w rok, lecz trzeba na niego pracować latami. Udało nam się tego dokonać również dzięki naszym Partnerom, którzy na co dzień dokładają starań, aby produkowane przez nich okna z PVC-U w systemach Schüco odznaczały się najwyższą jakością. Ta nagroda jest dla nas zwłaszcza dziś ważnym potwierdzeniem, że obrany już wiele lat temu kierunek rozwoju naszych rozwiązań oparty na dostarczaniu bezkompromisowej jakości jest właściwy i pozwoli nam uzyskać niezachwianą pozycję na przyszłość. Jednocześnie obserwujemy najnowsze trendy i wciąż pracujemy nad innowacjami, aby jak najlepiej odpowiadać na oczekiwania odbiorców związane między innym z cyfryzacją czy budownictwem bez barier – mówi Marek Mędrek, Dyrektor Sprzedaży PVC na Europę Wschodnią.

Stała obecność marki Schüco w czołówce rankingu firm oferujących profile z PVC-U to efekt unikatowej kombinacji najwyższych standardów jakościowych z liderską pozycją w zakresie innowacji. Najlepszym przykładem mogą być drzwi przesuwne LivIngSlide, które od niedawna są dostępne w imponującej wersji panoramicznej o ekstremalnie wąskich ramach zgodnie z najnowszymi trendami w architekturze. Stolarka wyposażona w zlicowany z posadzką próg zero milimetrów z nawiązką odpowiada wyznacznikom nowoczesnego budownictwa bez barier. W tym roku na rynku pojawiła się również unikatowa na skalę rynku wersja drzwi przesuwnych LivIngSlide z ukrytym napędem, którą można sterować za jednym naciśnięciem przycisku na ramie lub zewnętrznym panelu. Systemy przesuwne Schüco z PVC-U zostały w tym roku nagrodzone Złotym Laurem Konsumenta i Laurem Konsumenta Grand Prix, co pokazuje, jak dużą popularnością cieszą się one wśród klientów indywidualnych. Firma Schüco nie spoczywa jednak na laurach i wciąż wzbogaca swoją ofertę o kolejne innowacyjne rozwiązania. Już niebawem zaprezentuje nową, hybrydową serię okien z PVC-U i aluminium o wyjątkowym designie i doskonałych właściwościach termoizolacyjnych.

 

 

 

Więcej informacji o produktach firmy Schüco znajdą Państwo na stronie producenta.