KRISPOL przygotowuje Partnerów Handlowych na sprzedaż stolarki online
KRISPOL przygotowuje Partnerów Handlowych na sprzedaż stolarki online

Firma KRISPOL od lat skupia się nie tylko na kierunkach rozwoju produktów stolarki okiennej, ale także na trendach projektowania komunikacji marketingowej i współpracy z siecią sprzedaży. To właśnie dla Partnerów Biznesowych z salonów KRISHOME odbyły się dedykowane warsztaty z technik sprzedaży stolarki online.

Krispol

Grupa Witalni, która zajmuje się doradztwem i szkoleniami z zakresu optymalizacji procesów biznesowych, przygotowała specjalny program warsztatów rozwojowych dla Partnerów Handlowych z sieci salonów KRISHOME. Szkolenia wystartowały od 17 kwietnia, oczywiście w przestrzeni online. Celem prowadzącego - Leszka Sergiela, było wyposażenie uczestników w praktyczne narzędzia, wiedzę i  techniki z zakresu sprzedaży stolarki w Internecie.

 - Obecność biznesowa i komunikacyjna w Internecie do niedawna dla marek z branży stolarki okiennej była subiektywną decyzją. W obliczu epidemii koronawirusa sytuacja diametralnie się zmieniła i każda z firm chce zjeść swój kawałek internetowego tortu, a także wyprzedzić konkurencję w wyścigu o klienta. Firma KRISPOL z autorskim projektem sieci sprzedaży KRISHOME od dawna mocno zaznacza swoją widoczność w Internecie. Teraz zadbano też, by partnerzy biznesowi otrzymali solidne wsparcie merytoryczne – skomentował szkoleniowiec. – Uczestnicy warsztatów chętnie zadawali pytania, to otwarte osoby, dla których, jak wnioskuję, nieustanny rozwój jest priorytetem. Jestem przekonany, że zdobytą wiedzę przekłują w realną praktykę – dodaje Leszek  Sergiel.

Krispol

            Podczas szkolenia Partnerzy Biznesowi nauczyli się planowania pracy w czasie epidemii, poznali techniki prezentacji produktów online, a także poszerzyli swoją wiedzę z zakresu prowadzenia wideokonferencji z inwestorem. – Branża stolarki przeżywa digitalową ewolucję w przyspieszonym tempie. Nieustannie pracujemy nad rozwojem naszej sieci sprzedaży, szkolenie z Grupą Witalni to kolejny z elementów dynamicznego rozwoju i przekazania elementów marketingowego warsztatu – skomentowała Katarzyna Kozłowska, Marketing Manager firmy KRISPOL. Na stronie internetowej producenta zostały wprowadzone zmiany, od teraz klienci mogą skontaktować się z salonem sprzedaży również za pomocą popularnych na całym świecie komunikatorów – Facebook Messenger i Whats App.

Przedsiębiorstwo prowadzi również szkolenia online w ramach Akademii Eksperta – tu partnerzy mogą przeszkolić doradców techniczno-handlowych z zakresu produktów oferowanych przez KRISPOL, montażu stolarki okiennej, a w ostatnim czasie – również tajników marketingu w Internecie.

 

źródło: Krispol