KRISPOL z tytułem "MĘSKA MARKA ROKU"
KRISPOL z tytułem "MĘSKA MARKA ROKU"

Co łączy takie marki jak Husquarna, Sony XPERIA, MURANO STYL czy Moto Gucci z wiodącym europejskim producentem bram i stolarki otworowej KRISPOL? Wszystkie te firmy otrzymały prestiżowy tytuł Męskiej Marki Roku.

Nagroda Męska Marka Roku jest wyrazem uznania za wysiłek jaki firmy wkładają w dostosowywanie produktów i usług do najwyższych standardów. Kapituła konkursowa wyróżnia przedsiębiorstwa, których oferta nieodzownie wpisuje się w element męskiego świata, również swoją innowacyjnością.

W tegorocznej edycji konkursu wyróżnienie otrzymały flagowe produkty marki KRISPOLsegmentowe bramy garażowe – ciche, solidne, bezpieczne rozwiązania na wymiar każdego projektu. KRISPOL ma w swojej ofercie ciepłe bramy garażowe zbudowane z paneli wypełnionych pianką poliuretanową, które zapewniają doskonałą szczelność, a co za tym idzie spełniają również rygorystyczne wymogi nowoczesnego budownictwa pasywnego i energooszczędnego. Na uwagę jury konkursowego zasłużyła również solidna konstrukcja tego produktu – każda brama jest wyposażona w zawiasy środkowe, które zwiększają sztywność konstrukcji, 6 typów prowadzeń sprawia, że bramę można dobrać do każdego garażu. Dodatkowo wszystkie elementy metalowe bram są zabezpieczone przed korozją, a  firma KRISPOL jako jedna z nielicznych na rynku maluje okucia boczne wewnątrz bramy na kolor dopasowany do paneli. Personalizowane bramy KRISPOL są tworzone na wymiar, a klient ma praktycznie nieograniczone możliwości w doborze kolorów i oklein. Innowacyjne rozwiązania, takie jak KRISPOL EASY ACCESS pozwalają na sterowanie bramą za pomocą smartfona. Wszystkie te czynniki pozwoliły marce KRISPOL, jako jedynej w branży stolarki otworowej, uzyskać tytuł Męskiej Marki Roku.


           

Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 20 listopada w Warszawie. Nagrodę w imieniu KRISPOL odebrał Radosław Gibki. – Tytuł Męskiej Marki Roku to dla firmy KRISPOL wielkie wyróżnienie. Cieszy fakt, że komisja konkursowa wybrała produkt, który jest naszą wizytówką od samego początku istnienia przedsiębiorstwa, czyli blisko 30-tu lat. Zdajemy sobie sprawę, że to właśnie mężczyźni częściej dokonują decyzji związanych z wyborem bramy garażowej. Garaż to w końcu męski azyl, często przestrzeń do realizacji swoich pasji. Na ten moment jesteśmy w stanie zapewnić kompleksową ofertę nawet najbardziej wymagającemu projektowi –  tego produktu KRISPOL nie trzeba nikomu przedstawiać. – mówi Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej firmy KRISPOL.

źródło: Krispol