Hensfort otwiera salon stolarki okienno-drzwiowej na Słowacji
Hensfort otwiera salon stolarki okienno-drzwiowej na Słowacji

Żilina jest pierwszym punktem na mapie Słowacji, w którym został otwarty salon polskiego producenta stolarki okiennej oferowanej pod marką Hensfort. Firma tym samym kontynuuje realizację europejskiej strategii ekspansji, oferując swoje produkty także w Niemczech, Francji, Włoszech i Czechach. Słowacja od kilku lat była ważnym dla Hensfort rynkiem eksportowym, którego potencjał handlowy skłonił producenta do utworzenia dedykowanego salonu.

-To dla nas szczególnie istotny moment w rozwoju sieci dystrybucji, ponieważ Żilina, w której powstała tak bogata ekspozycja, otwiera możliwości sprzedaży na dalsze regiony Słowacji. Jakość i szeroki wachlarz produktów z pewnością przyczynią się do rozwoju sprzedaży i dalszych sukcesów marki - mówi Grzegorz Lizak, Export Sales Manager w Hensfort, odpowiedzialny za rynek słowacki.

Salon Vteple przy ulicy Hollego 16 ma powierzchnię 50 metrów kwadratowych i jest wyposażony w stałą ekspozycję produktów PVC i aluminium. Słowaccy inwestorzy znajdą tam produkty 5-cio i 6-cio komorowe w różnych wariantach.

Producent wykazał się daleko idącą pomocą - od początku wierząc i inwestując w ten projekt. Ekspozytory, wyposażenie salonu, próbki produktów, a nawet gadżety dla klientów – pozwoliły nam stworzyć wyjątkowo profesjonalny klimat, wspierający sprzedaż produktów marki Hensfort - przekonuje Juraj Gavlas, partner firmy Hensfort na Słowacji.

Polska jest największym eksporterem stolarki otworowej wśród krajów UE oraz drugim po Chinach eksporterem okien i drzwi na świecie. Tylko w 2017 roku wyeksportowano z Polski stolarkę o wartości 1,87 mld euro. Aktywność eksportowa producentów z pozostałych krajów jest zdecydowanie mniejsza. Mocna pozycja polskiej branży jest efektem działań zarówno dużych producentów okien, jak i aktywnych na rynkach zagranicznych polskich dystrybutorów.

Z wielką dumą obserwujemy rozwój naszego partnera, który istotnie przyczynia się do wzmacniania pozycji rynkowej oraz postrzegania marki Inoutic w centralnej i wschodniej Europie. Liczymy na owocną współpracę także w zakresie oferowania profilu Elegante, który zaprezentowaliśmy po raz pierwszy podczas tegorocznych targów Fensterbau Frontale - komentuje Artur Paździor, Dyrektor Regionu Centralnej i Wschodniej Europy w Grupie Deceuninck.

 

źródło: Hensfort