Dwa w jednym. Przeładunek samochodów ciężarowych i dostawczych w jednej stacji. 
Parcel Walk – brama przemysłowa firmy Hörmann do obsługi spedycji paczek
Dwa w jednym. Przeładunek samochodów ciężarowych i dostawczych w jednej stacji. Parcel Walk – brama przemysłowa firmy Hörmann do obsługi spedycji paczek


Usługi przesyłania paczek wymagają zastosowania specjalnych bram w stacjach przeładunkowych. W tego typu centrach odbywa się bowiem za- i rozładunek zarówno samochodów ciężarowych, jak i dostawczych. Sprawny i komfortowy przeładunek zapewnia w obu przypadkach specjalna konstrukcja firmy Hörmann - dzielona brama przemysłowa Parcel Walk. To jedyne na rynku rozwiązanie umożliwiające jednoczesny przeładunek samochodów ciężarowych i dostawczych w jednej stacji przeładunkowej.

Załadunek i rozładunek samochodów ciężarowych i naczep wymiennych w ramach transportu transgranicznego oraz małych transporterów do obsługi regionalnej spedycji paczek był dotychczas możliwy tylko w różnych stacjach przeładunkowych hal logistycznych i magazynowych. Wysokość skrzyni ładunkowej w samochodach dostawczych jest bowiem o wiele niższa niż w samochodach ciężarowych czy naczepach wymiennych. Jednak teraz nowa dzielona brama przemysłowa Parcel Walk firmy Hörmann umożliwia jednoczesny przeładunek samochodów ciężarowych, naczep wymiennych 
i samochodów dostawczych w jednej i tej samej stacji przeładunkowej.

Dwa w jednym

Przed rozpoczęciem przeładunku samochodu ciężarowego lub naczepy wymiennej najniższy segment bramy Parcel Walk jest odłączany i otwierana jest tylko jej górna część. 

Aby podczas załadunku lub rozładunku paczek w kilku samochodach ciężarowych lub naczepach przejść na wyżej położony pomost i bezpiecznie przemieszczać się między bramami, pracownicy obsługi mogą korzystać ze stopni umieszczonych z prawej i lewej strony bramy. Do przeładunku niższych samochodów dostawczych na poziomie posadzki hali otwiera się całą bramę razem z najniższym segmentem i pomostem. 

Ekonomiczne rozwiązanie 

Dzięki bramie Parcel Walk można zmniejszyć liczbę różnych stacji przeładunkowych, a tym samym obniżyć wydatki na technikę przeładunku, dodatkowe odcinki transportowe i personel, a także wykorzystać miejsce przed i wewnątrz hali. Ta nowa konstrukcja firmy Hörmann pozwala na bardziej efektywne wykorzystanie stacji przeładunkowej. 

Nowa brama przemysłowa jest również dostępna w wersji Parcel - bez pomostu obsługowego. Opcjonalnie może też być ona wyposażona w przeszklenie. Standardowo brama ta posiada napęd przemysłowy WA 300, gwarantujący łatwy i sprawny przebieg pracy.

Brama Parcel Walk to jedyne na rynku rozwiązanie umożliwiające firmom zajmującym się spedycją paczek jednoczesny przeładunek samochodów ciężarowych i dostawczych w jednej stacji przeładunkowej.

 

Fot. 1

Dzielona brama przemysłowa Parcel-Walk - umożliwia firmom zajmującym się spedycją paczek jednoczesny przeładunek samochodów ciężarowych i dostawczych w jednej i tej samej stacji przeładunkowej.

 


Fot. 2

Do przeładunku samochodów ciężarowych lub naczep wymiennych: najniższy segment jest odłączany od pozostałej części bramy i pozostaje na posadzce hali wraz z pomostem obsługowym zainstalowanym z lewej i prawej strony bramy.

 


Fot. 3

Do przeładunku niższych samochodów dostawczych: na poziomie posadzki hali otwiera się całą bramę przemysłową Parcel Walk razem z najniższym segmentem.

 

źródło: Hörmann