Somfy stawia na szybszą i sprawniejszą komunikację z klientami
Somfy stawia na szybszą i sprawniejszą komunikację z klientami

Somfy, światowy lider w produkcji inteligentnych urządzeń do domów i budynków użyteczności publicznej wprowadza zmiany w obsłudze swoich klientów. - Stawiamy na szybszą i sprawniejszą komunikację - mówi Radosław Borkowski, dyrektor zarządzający polskim oddziałem spółki.

Zmiany, które wprowadzono w firmie na początku września związane są z rozpoczęciem działalności w Niepołomicach nowego centrum dystrybucyjnego grupy Somfy. Wchodnioeuropejska Platforma Dystrybucyjna (EEDP), bo tak nazywa się nowy magazyn, ma w niedalekiej przyszłości obsługiwać jeszcze większą liczbę klientów niż dotychczasowy magazyn zlokalizowany w Warszawie, bo niemal z całej Europy Środkowo-Wschodniej. Do tego rosnące zainteresowanie produktami marki Somfy oraz wprowadzanie na rynek przez spółkę coraz to nowych rozwiązań i usług powoduje, że dodatkowo ta liczba nabywców z miesiąca na miesiąc rośnie.  

- Zdajemy sobie sprawę, że to dla nas ogromne wyzwanie. Naszym celem jest zadbanie o wysoką jakość obsługi każdego z naszych klientów. Dlatego wprowadzamy zmiany, które nie tylko nam w tym pomogą, ale i podwyższą jej poziom. Uproszczamy istniejące schematy obsługi i usprawniamy komunikację z klientami -  zapowiada Radosław Borkowski.
Pomóc w tym ma m.in. nowe stanowisko planisty. Jak wyjaśnia Agnieszka Żygadło, Dyrektor Operacyjny w Somfy Sp. zo.o. stanowisko to powstało głównie do obsługi dużych kontraktów z kluczowymi klientami. Planista ma gromadzić i analizować także napływające - informacje dot. rynku, dzięki czemu na bieżąco będzie mógł kontrolować stan zapasów magazynowych w EEDP.

Firma zdecydowała się również na utworzenie dwóch nowych, odrębnych działów - technicznego oraz obsługi zamówień. - Dzięki temu klienci trafią ze swoim zapytaniem do odpowiedniej osoby i prędzej otrzymają interesujące ich informacje. To nie tylko szybsza informacja o statusie zamówienia, to też wyczerpująca informacja techniczna, pomoc w rozwiązaniu problemu oraz dobór odpowiednich produktów - zaznacza Agnieszka Żygadło.

Somfy tworzy także profesjonalne centrum serwisowe. Ma ono ruszyć już na początku 2016 r

 

źródło: Somfy