FAKRO wspiera Tour de Pologne
FAKRO wspiera Tour de Pologne


Firma FAKRO, wicelider na światowym rynku okien dachowych, dołączyła do grona partnerów 72. Tour de Pologne. FAKRO znane jest nie tylko z produkcji okien dachowych czy schodów strychowych, ale także ze wspierania różnych wydarzeń sportowych.

Tour de Pologne to jedna z największych i najbardziej prestiżowych imprez sportowych w Polsce. Pierwsza edycja zawodów odbyła się we wrześniu 1928 roku. Dzisiaj Tour de Pologne to międzynarodowy wyścig kolarski z niezwykle bogatą tradycją. FAKRO jest partnerem dwóch z siedmiu etapów tego wyścigu: z Jaworzna do Nowego Sącza i z Nowego Sącza do Zakopanego. W dniach 5 i 6 sierpnia zawodnicy Tour de Pologne, zawitają do Nowego Sącza, gdzie mieści się główna siedziba firmy FAKRO.

FAKRO chętnie angażuje się we wszelkie inicjatywy, które służą rozwojowi i promocji Polski. Firma od samego początku swojej działalności wspiera sportowców i różne wydarzenia sportowe. Od 2004 roku firma jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Sport jako stały element kultury masowej stanowi dzisiaj jedno z atrakcyjniejszych narzędzi promocji. Jego popularność, towarzyszące mu emocje, naturalna rywalizacja, a także elementy wychowawcze, sprawiają, że staje się doskonałym nośnikiem promocyjnym. Sponsorowanie sportu sprzyja kojarzeniu marki FAKRO z wolą zwycięstwa, uczciwą rywalizacją, dynamiką i zdrowiem. Wybieramy przy tym prestiżowe działania rangi międzynarodowej, które są odpowiednie do naszych międzynarodowych działań eksportowych - tłumaczy zaangażowanie firmy Sławomir Gawlik, Dyrektor Marketingu Grupy FAKRO. 

Firma FAKRO stara się także propagować sport jako zdrowy styl życia wśród pracowników. Ogromna w tym zasługa właściciela marki, Ryszarda Florka, zapalonego narciarza i tenisisty, który swoją sportową pasją stara się zarażać innych.

 

źródło: Fakro