Ponzio umacnia markę
Ponzio umacnia markę

Firma Ponzio - jako jeden z liderów wśród dostawców systemów aluminiowych - pełniła rolę wyłącznego Partnera Strategicznego KONGRESU STOLARKI POLSKIEJ, który odbył się w dniach 21-22 maja w Ożarowie Mazowieckim. 

Kongres Stolarki Polskiej jest prestiżowym wydarzeniem branżowym, jedyną imprezą w Polsce o tak dużej skali - o czym świadczy rekordowa frekwencja. Podczas tegorocznej edycji skupił ponad 300 przedstawicieli najważniejszych firm z branży. Oznacza to, że wydarzenie jest niezwykle ważnym i potrzebnym forum wymiany doświadczeń wśród producentów, dostawców i dystrybutorów.

O jego wysokiej randze świadczyła też obecność wicepremiera, ministra gospodarki Janusza Piechocińskiego. 
Firma Ponzio zdecydowała się objąć funkcję Partnera Strategicznego Kongresu, by umocnić swoją markę oraz wspólnie z innymi wiodącymi firmami szukać odpowiedzi na najważniejsze dla naszej branży pytania o szanse i zagrożenia oraz możliwości skutecznego prowadzenia biznesu w Polsce i zagranicą.

Podczas dyskusji wszyscy jednogłośnie potwierdzili, że jedną z najważniejszych szans jest eksport, który cieszy się coraz większym uznaniem, zarówno pod względem cenowym, jaki i jakościowym. Dlatego tak ważne jest, by firmy, które zaistniały już na rynkach zagranicznych, w ciągu najbliższych 5 lat ugruntowały tam swoją markę. 

Środowisko branżowe stwierdziło zgodnie, że branża będzie miała szanse rozwoju, jeśli zostaną ograniczone bariery utrudniające ten rozwój oraz położyło nacisk na ścisłe współdziałanie z Ministerstwem Gospodarki - za pośrednictwem Związku Polskie Okna i Drzwi. 

 

źródło: PONZIO POLSKA

OKNO 2/2015