Krispol coraz silniejszy w sponsoringu sportowym
Krispol coraz silniejszy w sponsoringu sportowym

Sponsorowany przez firmę Krispol zespół siatkarzy przygotowuje się startu kolejnego sezonu I ligi. Od tego roku spotkania I ligi mogą liczyć na znaczący wzrost popularności, dzięki transmisjom telewizyjnym w TVP Sport i informacjom w serwisach sportowych Telewizji Polskiej. Dotarcie do szerszej rzeszy kibiców i widzów przekłada się na dodatkowe korzyści wizerunkowe dla sponsorów.  

Drużyna APP KRISPOL Września ustaliła już kadrę i 4 sierpnia rozpoczęła treningi przed wrześniowym startem rozgrywek. Zespół kontynuuje walkę w I lidze przy wsparciu już dwóch sponsorów tytularnych, ponieważ do ich grona dołączyła firma Auto-Plast Produkt (APP) z Wrześni.

Krispol, czołowy producent bram, okien i rolet, wspiera zespół już od 2007 roku i towarzyszył mu w drodze do historycznego dla wrześnian awansu i osiągnięcia silnej pozycji w I lidze. 

Sponsoring sportu jest istotnym elementem naszej strategii marketingowej. Obecność podczas widowiskowych i emocjonujących wydarzeń sportowych zbliża markę do kibiców i umożliwia naturalny kontakt z potencjalnymi nowymi klientami.  - mówi Anna Michalak-Siezieniewska z Krispolu. - W wielu przypadkach sport daje okazję bardzo szerokiego dotarcia i wzrostu świadomości marki na dużą skalę. 

Poza długoletnim wspieraniem piłki siatkowej, firma Krispol ma na swoim koncie między innymi sponsorowanie żużlowych Indywidualnych Mistrzostw Europy i relacji z meczów T-Mobile Ekstraklasy. 

 

źródło: Krispol