Rok 2013 to wyjątkowy czas dla Inoutic / Deceuninck. W tym bowiem roku przypadło 20-lecie jej działalności na polskim rynku.
Rok 2013 to wyjątkowy czas dla Inoutic / Deceuninck. W tym bowiem roku przypadło 20-lecie jej działalności na polskim rynku.

„Czas jest sprzymierzeńcem doskonałego przedsiębiorstwa, a wrogiem miernego”
Warren Buffet amerykański przedsiębiorca i filantrop – uważany za jednego z najlepszych inwestorów giełdowych na świecie.

Rok 2013 to wyjątkowy czas dla Inoutic / Deceuninck. W tym bowiem roku przypadło 20-lecie jej działalności na polskim rynku. 13 grudnia 2013 odbyło się spotkanie wszystkich pracowników firmy w Polsce, które było okazją do podsumowania osiągnięć i chwili refleksji…
- Jest w naszej historii wiele wydarzeń, z których jesteśmy szczególnie dumni. W 1998 r. pobiliśmy rekord Guinessa, produkując najdłuższy na świecie, 100-metrowy profil okienny. 
W kolejnym roku otwieraliśmy obecną siedzibę firmy w Jasinie. Nasza historia to pasmo wyzwań, zarówno wielkich – związanych m.in. z procesem zmiany marki – jak i codziennych, ale nie mniej ważnych: rozbudową linii produkcyjnych czy poprawą bezpieczeństwa pracy. Od 20 lat wciąż się rozwijamy, co doceniają zarówno Klienci, jak i środowisko branżowe, przyznając nam prestiżowe wyróżnienia, m.in.: Medale Europejskie, Orła Polskiego Budownictwa, tytuły Budowlanej Firmy Roku czy Eko Jakości Roku. Nie mniej cieszy nas tytuł Solidnego Pracodawcy, świadczący o uznaniu naszych pracowników, dla których jesteśmy godną zaufania organizacją – mówiła Agnieszka Chocaj, Koordynator ds. Komunikacji i Promocji  Inoutic / Deceuninck.  

  

Nowe otwarcie


Dwa ostatnie, intensywne lata przyniosły wiele zmian w działalności firmy. Wdrożenie nowej strategii rozwoju w Europie Środkowej zaowocowało procesem zmiany marki z Deceuninck na Inoutic. Budowanie nowej na polskim rynku marki – wspierane szeroko zakrojonymi działaniami szkoleniowymi, marketingowymi i PR – już dziś przynosi efekty, co z dumą podkreśla kierownictwo firmy. Ale rozwój komunikacji marketingowej to nie wszystko.
 - Podczas badań przeprowadzonych przez Centrum Analiz Branżowych w kwietniu 2013 r. producenci okien ocenili różne aspekty współpracy z producentami profili. We wszystkich kategoriach Inoutic / Deceuninck uzyskał wysokie oceny. Nasz średni wynik to 4,43 (na maksimum  5,0, gdzie 1 to najniższa ocena, 5 – najwyższa), a średni wynik dla segmentu profili PVC - 4,18. Najwyższe noty otrzymaliśmy w kategorii terminowości dostaw oraz jakości obsługi handlowej.– podkreślił Tomasz Łapa, Dyrektor Sprzedaży Inoutic / Deceuninck.  

Co dalej?

   
Podczas grudniowego spotkania nie skupiano się wyłącznie na wspominaniu sukcesów. Zarysowano również strategię rozwoju na najbliższe lata, opartą na kluczowych dla Inoutic / Deceuninck wartościach: Innowacji, Ekologii i Designie. 
Zdefiniowano najważniejsze wyzwania, stojące przed firmą w kolejnym roku, m.in. dalsze promowanie marki Inoutic, budowanie relacji z architektami, inwestorami i wykonawcami,  poszerzanie oferty produktowej oraz ciągłe podnoszenie jakości obsługi Klienta. 
Kolejnym priorytetem Inoutic / Deceuninck jest działalność edukacyjno-szkoleniowa.  Już w stycznia 2014 r. wraz z firmą Soudal zainauguruje program szkoleń dla dealerów i montażystów okien.    
 
Życząc pracownikom wielu – prywatnych i zawodowych – sukcesów w nadchodzących latach, Bruno Deboutte, Dyrektor Generalny, nawiązał do słynnego powiedzenia Henry’ego Forda: „Kiedy firma przestaje być twórcza, uważając, że osiągnęła doskonałość i teraz musi tylko produkować – już po niej… Firmy, które rosną dzięki rozwojowi i ulepszeniom, nigdy nie zginą…”. 

 

źródło: Inoutic / Deceuninck