Najnowsze trendy i włoskie gwiazdy futbolu na stoisku OKNOPLAST na targach MADE Expo 2013
Najnowsze trendy i włoskie gwiazdy futbolu na stoisku OKNOPLAST na targach MADE Expo 2013

OKNOPLAST, czołowy producent okien, od środy 2 października prezentuje swoje nowości z oferty na Międzynarodowych Targach Budownictwa i Architektury Made Expo 2013 w Mediolanie. Obecność polskiej marki na targach uświetniły największe gwiazdy futboluz Mediolanu: Hugo Campagnaro oraz Mauro Icardi, piłkarze klubu Inter Mediolan, którego firma jest sponsorem.

Odbywające się w Mediolanie Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury MADE Expo to najbardziej prestiżowe wydarzenie branży. Marka OKNOPLAST jest na nich obecna od pierwszej edycji i świetnie wykorzystuje to wydarzenie nie tylko jako przestrzeń do zaprezentowania swoich nowości, ale i jako sposób na komunikację z klientem w niekomercyjnym kontekście. Gwarancją tego są goście specjalni: w szóstej już edycji targów – byli nimi czołowi zawodnicy Interu Mediolan, światowej klasy piłkarze klubu tak mocno związanego z Mediolanem: Hugo Campagnaro oraz Mauro Icardi. Jak co roku na stoisku OKNOPLAST nie zabrakło też polskich akcentów sportowych. Krzysztof Golonka - Mistrz Świata Trików Piłkarskich i finalista programu Mam Talent, od wielu lat zajmujący się profesjonalnie sztuką żonglersko-akrobatyczną, dał pokaz piłkarskiego freestyle.

Sport jest źródłem naturalnych ludzkich emocji. Dzięki temu sponsoring sportu jest doskonałym narzędziem do budowania emocjonalnej części wizerunku marki. Dziś benefity racjonalne nie są wystarczające, by móc przebić się z produktem, emocjonalna wartość marki jest równie ważna – wyjaśnia strategię takiej prezentacji firmy podczas targów Mikołaj Placek, Prezes Zarządu OKNOPLAST.

 

 

OKNOPLAST zaprezentował na targach szeroką gamę nowości i najlepszych rozwiązań ze swojej oferty. Jedną z nich było okno Winergetic Premium Passive – łączące świetne parametry energooszczędne i nowoczesny design. System spełnia rygorystyczne wymagania okien przeznaczonych do budynków pasywnych co zostało potwierdzone certyfikatem renomowanego instytutu badawczego IFT Rosenheim. Daje również ogromne możliwości aranżacyjne - można w nim, wykonywać konstrukcje w pełnej gamie kolorystycznej i bez dodatkowych ograniczeń wymiarowych w stosunku do standardowej stolarki. Winergetic Premium Passive to pierwsze i dotychczas jedyne okno PVC, w którym wykorzystano areożel – materiał, dotychczas używany m.in. przy budowie statków i skafandrów kosmicznych, będący najlepszym izolatorem na świecie.

Dużym zainteresowaniem w Mediolanie cieszyło się okno w wersji Collorfull. To rozwiązanie OKNOPLAST opracował, jako pierwszy polski producent okien. Poza tradycyjnie oklejonymi stronami – wewnętrzną i zewnętrzną w profilu oklejany jest również wrąb, czyli powierzchnie wewnętrzne profili, widoczne po otwarciu skrzydła. Dzięki temu okna PVC przypominają swoim wyglądem okna drewniane.

 

W większości okien na targach pokazano innowacyjną termoramkę WARMATEC, dzięki której minimalizujemy mostek termiczny
i jednocześnie dopełniamy walorów estetycznych. Termoramka WARMATEC dostępna jest w trzech kolorach, idealnie dopasowanych do kolorów uszczelek.
Zaprezentowano również okucia i klamki z nowej linii dESIGN+. Linia dESIGN+ została zaprojektowana wspólnie ze znanym studiem projektowym KISKA, które projektuje m.in. dla Audi, KTM czy Hondy. Odwiedzający targi Made Expo w tym roku mieli również szansę zapoznać się z drzwiami z oferty Aluhaus – nowej marki z Grupy OKNOPLAST, której trzonem działalności są aluminiowe drzwi zewnętrzne i okna klasy Premium.

 

Mede Expo 2013 rozpoczęły się w środę 2 października i potrwają do soboty 5 października. To jedne z największych i najbardziej prestiżowych targów budowlanych w Europie, w poprzedniej edycji wzięło w nich udział ponad 1700 wystawców z ponad 40 państw.

 

Dla OKNOPLAST, firmy od lat działającej na rynku włoskim to świetna możliwość przedstawienia oferty oraz zaprezentowania swojej marki szerszej publiczności, bo w swych planach ekspansji na rynki zagraniczne – OKNOPLAST nie ogranicza się tylko do Włoch, ale również jest obecny we Francji, Niemczech, Austrii czy Szwajcarii, będąc sponsorem, oprócz Interu Mediolan, również tak znanych klubów jak Borussia Dortmund i Olympique Lyon.

 

Ekspansję międzynarodową podjęliśmy w roku 2004, a dziś jesteśmy
w pierwszej piątce w Europie. Tak szybki rozwój nie byłby możliwy bez doskonałej oferty, łączącej wysoką jakość, walory użytkowe i estetykę produktów. Jednak nie tylko te cechy zadecydowały o naszej pozycji. Aby podkreślić międzynarodową klasę przedsiębiorstwa i produktów, zdecydowaliśmy się na sponsorowanie jednego z legendarnych włoskich klubów piłkarskich – Interu Mediolan. Dzięki temu partnerzy handlowi i klienci w Italii postrzegają polską firmę w kategorii mistrzów. Trafność tego ruchu potwierdzają wyniki sprzedaży
– mówi Mikołaj Placek.

 

źródło: OKNOPLAST