oknoserwis.pl

Szukaj w serwisie:

Kampania „Otwórz się na…” dla Porty doceniona w konkursie Golden Arrow

Kampania „Otwórz się na…” realizowana dla Porta KMI Poland, największego producenta drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, otrzymała nominację w Konkursie Marketingu „Golden Arrow” w kategorii „Kampania zintegrowana BtoC”. Za koncepcję, przygotowanie i realizację kampanii na rzecz Porty odpowiadała agencja CIA-Content Impact Agency.

- Bardzo się cieszymy, że nasza kampania została uznana za jedno z najlepszych przedsięwzięć marketingowych. Celem projektu było odejście od typowo technicznej komunikacji nawiązującej stricte do produktu i postawienie na emocje, by przez ich pryzmat pokazać Porta Drzwi jako markę bliską, przyjazną i rodzinną. Kontynuujemy te działania, płynnie łącząc aspekty emocjonalne z wizerunkowymi i produktowymi, cały czas zachęcając do otwartości na nowe – mówi Artur Pęksyk, dyrektor marketingu Porta KMI Poland.

Kampania „Otwórz się na…” wykorzystywała synergie różnych kanałów, by zachęcić Polaków do otwartości na nowe i przełamywania stereotypów. Puntem wyjścia do prowadzonych działań był raport z badań społecznych dotyczący otwartości Polaków zrealizowany wiosną 2017 r. pod mecenatem Porta Drzwi przez firmę NEUROHM Polska. Na jego bazie zainicjowana została debata w mediach dotycząca otwartości Polaków na różne dziedziny życia. Do tematu przewodniego nawiązywały także wysycone emocjami spoty reklamowe, które zachęcały do otwartości na siebie i innych, świat i możliwości, które stwarza. Na potrzeby akcji zbudowano dedykowany serwis internetowy i zmieniono sposób komunikacji w mediach społecznościowych. W kampanię promującą otwartość w różnych wymiarach zaangażowani zostali także popularni youtuberzy. Kampania Porty była ukierunkowana także na zacieśnianie partnerstw biznesowych, i to nie tylko z siecią sprzedaży. Porta w ramach przygotowanej przez CIA-Content Impact Agency strategii została m.in. pierwszym parterem strategicznym stacji HGTV, a jej produkty prezentowane były w popularnym programie wnętrzarskim jak „Domowe Rewolucje” czy też dedykowanym formacie telewizyjnym „Wielkie małe pomysły”.

Golden Arrow to prestiżowy konkurs organizowany przez VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu, którego celem jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych. Kierowany jest do agencji komunikacji marketingowej, domów mediowych, firm i kontrahentów, którzy zrealizowali pełne i spójne kampanie na rzecz promocji własnej lub na zlecenie innych podmiotów. Do tegorocznej edycji wpłynęło 142 zgłoszeń. Jury oceniało m.in. sposób, w jaki opracowano strategie kampanii reklamowych czy kreatywne i świeże podejście do jej poszczególnych elementów, a także skuteczność i efektywność podejmowanych działań.

 

źródło: Porta

Zobacz również...

 
Tradycyjna architektura i nowoczesne materiały
  • Tradycyjna architektura i nowoczesne materiały
  • Apartament w futurystycznym budynku w Nicei
  • Bezpieczne i wygodne elektroniczne wkładki do zamka Ixalo RFID
  • Parametry szkła a estetyka
  • Nowoczesne i funkcjonalne drzwi do Twojego wnętrza – T-Door Elegant od firmy Budvar Centrum
  • Reklama

    Pobierz odtwarzacz Adobe Flash Player

    Z myślą o klientach
Rozmowa z Andreasem Geithem, dyrektorem wykonawczym SWISSPACER
  • Z myślą o klientach Rozmowa z Andreasem Geithem, dyrektorem wykonawczym SWISSPACER
  • Konstrukcje proste jak klocki Lego – rozmowa z Mariuszem Megierem Dyrektorem Zarządzającym firmą Orgadata East Europe w Polsce i Europie Wschodniej
  • Mniejszy wysiłek, wyższa jakość – roboty przejmują produkcję rozmowa z Krzysztofem Mędralą współzałożycielem firmy Śląska Fabryka Okien KNS
  • Jakość nie do przebicia - rozmowa z Grzegorzem Sołtysem, dyrektorem oddziału Vetrotech Saint Gobain
  • Elastyczność, innowacje, doskonały serwis - rozmowa z Januszem Pacudą, Dyrektorem firmy PREZ-MET
  • Co to jest innowacja?
  • Co to jest innowacja?
  • Wysokie parametry techniczne Ponzio PE 78N – potwierdzone przez Instytut IFT w ROSENHEIM
  • Roto Room – otwarcie wzorcowego salonu stolarki
  • Program partnerski "Rekomendowane Salony Stolarki"
  • Piana montażowa Flexifoam doceniona przez Instytut Techniki Budowlanej
  • Strefa partnera:

     
     
    galerie:     panopticum     wieśniacze życie    siedziby    polityka prywatności

    Wydawnictwo bud media
    ul. Szajnochy 14 85-738 Bydgoszcz
    Tel: 534 536 958

    Copyright 1994-2018 Oknoserwis.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.