oknoserwis.pl

Szukaj w serwisie:

Drzwi Porta bohaterami międzynarodowej kampanii

Porta KMI Poland, największy producent drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, rozpoczyna nową, wielokanałową kampanię promocyjną w Polsce i krajach sąsiednich. Kampania jest nastawiona na promocję TOP Kolekcji drzwi Porta i będzie się koncentrować wokół kluczowych atrybutów marki: design, trwałość, bezpieczeństwo. Istotnym komunikatem będzie też 5-letnia gwarancja na drzwi Porta jako uwiarygodnienie cech produktu. Kampania będzie obejmować telewizję, reklamy w Internecie, działania kontentowe, współpracę z blogerami, działania w mediach społecznościowych, punktach sprzedaży oraz PR. Kampania rozpocznie się 13 kwietnia i potrwa do połowy lipca br.

- Zaplanowaliśmy intensywną kampanię w Polsce, Czechach i Słowacji łączącą aspekty wizerunkowe, emocjonalne i produktowe. Płynnie przechodzimy z komunikacji bazującej na idei otwartości, jaką prowadziliśmy w zeszłym roku, do kampanii produktowej promującej najważniejsze kolekcje Porta. W dalszym ciągu klamrą spinającą nasze działania jest hasło „Otwórz się na możliwości”. Kontynuujemy emocjonalne przekazy, zachęcając do otwierania się na to, co nowe i niewiadome, na przyszłość, bliskość, piękno, trwałość i bezpieczeństwo. Jednocześnie pokazujemy, że droga do zaspokajania potrzeb w tych obszarach prowadzi często do i przez drzwi. Istotnym elementem naszej kampanii będą także działania promujące dobry design, inspirujące do zmian we wnętrzach i pokazujące, jaki wpływ na estetykę i funkcjonalność wnętrza mają właśnie odpowiednio dobrane drzwi – komentuje Artur Pęksyk, dyrektor marketingu Porta KMI Poland. 

Drzwi Porta bohaterami międzynarodowej kampaniiDrzwi Porta bohaterami międzynarodowej kampanii

W ramach kampanii telewizyjnej zaplanowano działania z zakresu lokowania produktów oraz spoty reklamowe w ponad 20 kanałach telewizyjnych. Porta i jej produkty będą w dalszym ciągu silnie obecne w HGTV, z którą firma współpracuje od 2017 roku i traktuje jako swojego najważniejszego  partnera telewizyjnego. Reklamy producenta drzwi będą także emitowane na innych kanałach TVN, na kanałach AXN, FOX, MTV oraz na kanałach komediowych, przyrodniczych i filmowych. Prowadzone będą też intensywne działania digitalowe, w tym w mediach społecznościowych. Po raz kolejny Porta mocno stawia na działania kontentowe. Wraz ze startem kampanii uruchamia dedykowane strony internetowe w kilku wersjach językowych poświęcone TOP Kolekcjom. W krajach sąsiednich prowadzona będzie też intensywna promocja w Internecie promująca wybrane produkty i markę Porta Doors. W spotach reklamowych na wszystkich rynkach pojawią się drzwi Porta VECTOR Premium, Porta RESIST i Porta KONCEPT.

W ramach kampanii przygotowano też blog w nowej odsłonie nastawiony na porady, inspiracje i szeroko pojęty design. W całym okresie prowadzone będą też działania PR ukierunkowane na promocję TOP Kolekcji. Zaplanowano także współpracę z blogerami.

Równolegle kampania obejmie  punkty sprzedaży. Pojawią się w nich nowe elementy wizualne i oznaczenia drzwi z TOP Kolekcji. Trafią tam również nowe katalogi obejmujące kompletną ofertę Porta Drzwi oraz katalogi dedykowane promowanym modelom.

Kampanię przygotowała agencja CIA CONTENT IMPACT AGENCY, która odpowiada za strategię, produkcję i redakcję treści, kreację materiałów reklamowych oraz planowanie i zakup mediów. Firma współpracowała z domem produkcyjnym Filmokracja Michał Bisaga. Za przygotowanie stron internetowych kampanii odpowiadała agencja Veneo. Działania PR i kontakty z blogerami w imieniu Porta koordynuje agencja Practum Consulting.

 

źródło: Porta KMI Poland

Zobacz również...

 
Tradycyjna architektura i nowoczesne materiały
  • Tradycyjna architektura i nowoczesne materiały
  • Apartament w futurystycznym budynku w Nicei
  • Bezpieczne i wygodne elektroniczne wkładki do zamka Ixalo RFID
  • Parametry szkła a estetyka
  • Nowoczesne i funkcjonalne drzwi do Twojego wnętrza – T-Door Elegant od firmy Budvar Centrum
  • Reklama

    Pobierz odtwarzacz Adobe Flash Player

    Z myślą o klientach
Rozmowa z Andreasem Geithem, dyrektorem wykonawczym SWISSPACER
  • Z myślą o klientach Rozmowa z Andreasem Geithem, dyrektorem wykonawczym SWISSPACER
  • Konstrukcje proste jak klocki Lego – rozmowa z Mariuszem Megierem Dyrektorem Zarządzającym firmą Orgadata East Europe w Polsce i Europie Wschodniej
  • Mniejszy wysiłek, wyższa jakość – roboty przejmują produkcję rozmowa z Krzysztofem Mędralą współzałożycielem firmy Śląska Fabryka Okien KNS
  • Jakość nie do przebicia - rozmowa z Grzegorzem Sołtysem, dyrektorem oddziału Vetrotech Saint Gobain
  • Elastyczność, innowacje, doskonały serwis - rozmowa z Januszem Pacudą, Dyrektorem firmy PREZ-MET
  • Co to jest innowacja?
  • Co to jest innowacja?
  • Wysokie parametry techniczne Ponzio PE 78N – potwierdzone przez Instytut IFT w ROSENHEIM
  • Roto Room – otwarcie wzorcowego salonu stolarki
  • Program partnerski "Rekomendowane Salony Stolarki"
  • Piana montażowa Flexifoam doceniona przez Instytut Techniki Budowlanej
  • Strefa partnera:

     
     
    galerie:     panopticum     wieśniacze życie    siedziby    polityka prywatności

    Wydawnictwo bud media
    ul. Szajnochy 14 85-738 Bydgoszcz
    Tel: 534 536 958

    Copyright 1994-2018 Oknoserwis.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.