oknoserwis.pl

Szukaj w serwisie:

elumatec stawia na serwis

Firma elumatec Polska Sp. z o.o. działa na polskim rynku od 22 lat. Przez cały ten czas z sukcesem doradza swoim klientom  i wyposaża ich zakłady produkcyjne na terenie  całego kraju, w nowoczesne maszyny i kompleksowe rozwiązania logistyczne do obróbki profili. W związku z intensywnym rozwojem, mnogością zleceń i ogromnym zainteresowaniem maszynami elumatec, zarząd spółki podjął decyzję o reorganizacji i powiększeniu  działu serwisu.

elumatec stawia na serwis„Zależy nam na stworzeniu zespołu techników złożonego z najlepszych specjalistów w branży, który w krótkim czasie poradzi sobie z najtrudniejszymi zadaniami, jakie stawia przed nami rozwój technologiczny. W ostatnim czasie bardzo zintensyfikowaliśmy działania w kierunku rozwoju działu serwisu, nawiązaliśmy współpracę z doświadczonymi  i sprawdzonymi technikami z różnych części kraju oraz pracujemy nad dostosowaniem koncepcji rozwoju dopasowanej do wymagań klientów. Przed nami jak zawsze wiele nowych projektów i wyzwań, dlatego tworzymy struktury, dzięki którym szybko dotrzemy do każdego klienta”-zapewnia Waldemar Lis- Prezes elumatec Polska Sp. z o.o.

W dzisiejszych czasach „w cenie” są przede wszystkim kompleksowość, efektywność i fachowość. Cena przestaje już być w pierwszym rzędzie czynnikiem decydującym o wyborze partnera biznesowego. Elumatec doskonale rozumie prawa rządzące rynkiem, a zatem kładzie ogromny nacisk na działanie w oparciu o powyższe kryteria, zyskując dzięki temu rynkową przewagę nad swoją „maszynową konkurencją”. Rozwój w obszarze obsługi klienta skierowany jest na doradztwo, szkolenia i praktyczną pomoc, tak by zagwarantować możliwie najwyższą jakość opieki technicznej.

Aby temu sprostać firma ciągle podnosi kwalifikacje nie tylko swoich pracowników, ale także prowadzi liczne szkolenia dla operatorów maszyn w zakładach produkcyjnych klientów. Jeżeli zaistniały  problem wymaga natychmiastowej interwencji, technicy elumatec, będący akurat w terenie, łączą się zdalnie z przedmiotową maszyną z dowolnego miejsca.

W niedługim czasie zacznie również funkcjonować stacjonarny „Hotline”, obsługiwany przez doświadczonych techników wyposażonych w  wiedzę informatyczną.

elumatec stawia na serwisSpółka Elumatec Polska w ubiegłym roku otworzyła w swojej siedzibie  multifunkcyjną halę, gdzie są organizowane cyklicznie dni otwarte połączone z prezentacjami maszyn. Klienci mają wówczas okazję dotknąć, przetestować  i przekonać się osobiście, jak pracują znane na całym świecie, a produkowane przez Elumatec AG w Mühlacker (Niemcy) maszyny do obróbki profili. Oprócz pokazów dla klientów, miejsce to służy również szkoleniu techników serwisu w celu doskonalenia i podnoszenia ich kwalifikacji.

W odpowiedzi na zapotrzebowanie płynące z rynku zorganizowane zostały również struktury umożliwiające naprawy i modernizację maszyn używanych. Elumatec Polska przeprowadza kompleksowe remonty swoich urządzeń i  oferuje je na rynku wtórnym, jednocześnie udzielając na nie półrocznej gwarancji. Urządzenia są gruntownie sprawdzane, wymieniane są w nich wszelkie zużyte części i elementy oraz przeprowadzane są testy funkcjonalności. Klienci zyskują w ten sposób najwyższej klasy maszyny w atrakcyjnej cenie i z gwarancją producenta. Takie urządzenia  cieszą się ogromnym zainteresowaniem zwłaszcza wtedy, gdy  nie można liczyć na dofinansowanie zakupu nowego urządzenia z UE. Jest to także świetnie rozwiązanie dla firm, które rozwijając się chcą wymienić swój park technologiczny na nowszy, bardziej zaawansowany. Wówczas  cena zakupu nowej maszyny elumatec może zostać skompensowana z ceną  odkupu maszyny używanej.

Ponadto elumatec oferuje pełen wachlarz najwyższej jakości narzędzi i materiałów eksploatacyjnych w nowych, bardzo atrakcyjnych cenach i z  krótkim terminem dostawy do klienta.

Firma konsekwentnie podpisuje wprowadzone do swojej oferty  umowy serwisowe, które gwarantują objęcie maszyn systematyczną opieką techniczną. Dzięki prewencyjnym przeglądom, stan maszyn  jest systematycznie monitorowany, co pozwala znacznie ograniczyć występowanie ewentualnych awarii i związanych z nimi przestojów produkcyjnych.

Kolejnym krokiem w budowaniu profesjonalnego serwisu jest wyodrębnienie zadań do tworzonego właśnie obszaru związanego z tzw. „Aftersales”,czyli obsługą posprzedażową.

„Zdajemy sobie sprawę , iż wsparcie techniczne dla naszych klientów jest rzeczą kluczową. Jest moim zdaniem  najważniejszym czynnikiem decydujących o wyborze dostawcy maszyn. Chcemy, aby nasi Klienci mieli poczucie bezpieczeństwa i wsparcia z naszej strony nie tylko w momencie podejmowania decyzji o zakupie i podczas montażu, ale i w trakcie codziennej pracy.

Mam świadomość, że jesteśmy oceniani po tym jak funkcjonuje nasz sprzęt w praktyce, podczas normalnej produkcji. Wiem też, że większość zagadnień wymagających naszej interwencji pojawia się dopiero w okresie późniejszym. Aftersales to pojęcie, w którego spektrum zainteresowania mieści się  znajdowanie szybkich i trafnych odpowiedzi na problemy dnia codziennego. Przy wsparciu centrum dowodzenia w Mühlacker, które gromadzi informacje ze wszystkich przedstawicielstw na świecie, osobiście będę dbał o to by nasi klienci nie pozostali ze swoimi problemami sami. Mamy naprawdę rzetelny i oddany zespół (wciąż rozbudowywany), przed którym postawiłem zadanie  nadążenia z pomocą techniczną, w ślad za ciągle rosnącą sprzedażą  maszyn na Polski rynek.

elumatec stawia na serwis

Elumatec stawia na serwis….

To nie hasło reklamowe ani chwyt marketingowy. To wyartykułowany werbalnie cel firmy, którego realizacja jest obecnie dla nas najwyższym priorytetem!...”

- deklaruje Tomasz Rohloff –Prokurent elumatec Polska Sp. z o.o., nadzorujący w firmie funkcjonowanie działu technicznego.

 

Główne osoby odpowiedzialne za dział techniczny w firmie elumatec Polska

 

  • Pan Tomasz Rohloff – Prokurent- szef działu technicznego
  • Pan Mariusz Kominek- koordynator serwisu nadzorujący realizację zleceń, a także zapewniający bezpośrednie wsparcie techniczne 

 

Wszelkie zgłoszenia i zapytania ws. przeglądów, szkoleń, napraw i pomocy technicznej możecie Państwo kierować na adres: serwis@elumatec.pl

 

źródło: elumatec

OKNO 3/2017

Zobacz również...

 
Schowaj się przed hałasem
  • Schowaj się przed hałasem
  • Jak zabezpieczyć dom na wakacje
  • Architektura nieograniczonych możliwości. MasterLine 10 do budynków energooszczędnych
  • Wokół okna. Rolety, markizy czy żaluzje
  • System klucza – pierwszy krok do inteligentnego domu
  • Reklama

    Pobierz odtwarzacz Adobe Flash Player

    Z myślą o klientach
Rozmowa z Andreasem Geithem, dyrektorem wykonawczym SWISSPACER
  • Z myślą o klientach Rozmowa z Andreasem Geithem, dyrektorem wykonawczym SWISSPACER
  • Konstrukcje proste jak klocki Lego – rozmowa z Mariuszem Megierem Dyrektorem Zarządzającym firmą Orgadata East Europe w Polsce i Europie Wschodniej
  • Mniejszy wysiłek, wyższa jakość – roboty przejmują produkcję rozmowa z Krzysztofem Mędralą współzałożycielem firmy Śląska Fabryka Okien KNS
  • Jakość nie do przebicia - rozmowa z Grzegorzem Sołtysem, dyrektorem oddziału Vetrotech Saint Gobain
  • Elastyczność, innowacje, doskonały serwis - rozmowa z Januszem Pacudą, Dyrektorem firmy PREZ-MET
  • Co to jest innowacja?
  • Co to jest innowacja?
  • Wysokie parametry techniczne Ponzio PE 78N – potwierdzone przez Instytut IFT w ROSENHEIM
  • Roto Room – otwarcie wzorcowego salonu stolarki
  • Program partnerski "Rekomendowane Salony Stolarki"
  • Piana montażowa Flexifoam doceniona przez Instytut Techniki Budowlanej
  • Strefa partnera:

     
     
    galerie:     panopticum     wieśniacze życie    siedziby    polityka prywatności

    Wydawnictwo bud media
    ul. Szajnochy 14 85-738 Bydgoszcz
    Tel: 534 536 958

    Copyright 1994-2018 Oknoserwis.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.