Media branżowe w Inoutic
Media branżowe w Inoutic

Prezentacja najbliższych planów firmy, zwiedzanie mieszalni oraz zakładu produkcyjnego, dyskusja i sesja pytań – w ubiegłym tygodniu Inoutic gościł dziennikarzy z najważniejszych branżowych tytułów w swojej siedzibie w Jasinie pod Poznaniem.

Spotkanie rozpoczął  Tomasz Łapa, Dyrektor Sprzedaży, który po krótkim wprowadzeniu w historię firmy i nawiązaniu do jej tegorocznego jubileuszu 25 – lecia na polskim rynku, powiedział w kilku zdaniach o najważniejszych inwestycjach (np. mieszalnia) i nowościach produktowych (np. easy step) wdrożonych w 2017 roku, podkreślając, że był to ważny rok z perspektywy rozwoju i nowości. Więcej na ich temat, a także planów na rok 2018, opowiedział Krzysztof Kalita, Menadżer Produktu. Zapowiedział m.in. pojawienie się nowej serii profili okiennych, która będzie miała swoją premierę w marcu br. na targach Festernbau Frontale w Niemczech.

Po części informacyjnej dziennikarze mieli okazję zwiedzić zakład produkcyjny, przechodząc przez wszystkie najważniejsze działy produkcji profili: dział ekstruzji, laminowania oraz kontroli jakości. Najwięcej zainteresowania wzbudziła oddana  jesienią zeszłego roku mieszalnia surowca.

- Cieszymy, się, że nasi goście przyjęli zaproszenie i mieli okazję zobaczyć, jak pracujemy. Nasz podpoznański zakład produkcyjny to dla nas ogromny powód do dumy, a dla dziennikarzy to doskonała okazja zapoznania się z tą branżą niejako „od kuchni”. Takie spotkania to także okazja do nawiązania nowych, wartościowych relacji w branży. Ponadto 2018 to dla nas ważny rok, zarówno ze względu na nowości, jakie przygotowaliśmy, jak i jubileusz, który w tym roku obchodzi Inoutic w Polsce. To interesujące tematy dla mediów branżowych i cieszy nas, że wzbudziły takie zainteresowanie. – mówi Monika Hybza, Koordynator ds. Marketingu. 

 

źródło: Inoutic/Deceuninck