oknoserwis.pl

Szukaj w serwisie:

SAPA rozpoczyna konsolidację z HYDRO

SAPA rozpoczyna konsolidację z HYDRORozpoczął się proces scalania marek Sapa i Hydro. Na mocy porozumienia zawartego 10 lipca br. Norsk Hydro stało się wyłącznym właścicielem marki Sapa, która będzie teraz częścią tego globalnego koncernu. Proces integracyjny został zaplanowany na 6 miesięcy i oficjalnie rozpoczął się 02.10.2017.

Przypomnijmy, Sapa od 2013 roku funkcjonowała jako spółka joint venture, której właścicielami były dysponujące równymi udziałami koncerny Orkla i Hydro. Pierwotna umowa pomiędzy obiema firmami przewidywała wspólną własność na co najmniej trzy lata. 10 lipca 2017 roku podjęto decyzję, że Hydro odkupi od Orkla 50% udziałów w Sapa i stanie się wyłącznym właścicielem firmy. Wiadomość ta spotkała się z pozytywnymi reakcjami rynku finansowego i metali oraz prasy międzynarodowej.

Sapa posiada wyjątkowe połączenie kompetencji i pozycji rynkowej. Wspólnie stworzymy unikatową na świecie ofertę dla naszych klientów i pracowników, którzy pragną rozwijać innowacyjne rozwiązania w zakresie aluminium“ — mówi Svein Richard Brandtzæg, Prezes i Dyrektor Generalny Hydro. Połączenie tych marek ma ogromne znaczenie dla globalnego rynku aluminium: w wyniku konsolidacji Hydro będzie posiadało ponad 35 000 pracowników i 30 000 klientów na całym świecie, co uczyni z niego wiodącą siłę w światowej branży aluminiowej.

Dla zapewnienia ciągłości współpracy z klientami Sapa, biuro planowania integracji składające się z przedstawicieli obu firm podjęło decyzję o stopniowym wdrażaniu zmian. Pierwsze z nich pojawiły się już 2 października br. Tego dnia zmienił się logotyp, adres strony internetowej (https://www.hydroextrusions.com/ w mediach społecznościowych, a pracownicy Sapa zaczęli funkcjonować pod nowymi adresami e-mail @hydro.com, przy czym dla wygody ich kooperantów, dotychczasowe adresy pozostaną aktywne jeszcze przez rok. Jednocześnie jeszcze przez około 6 miesięcy obecne dane rejestrowe spółki i numery kont pozostaną nadal aktualne. W tym czasie władze Hydro będą pracować nad pełnym rebrandingiem marki, którego efekty zobaczymy w II kwartale 2018 roku. O wszelkich zmianach będziemy Państwa na bieżąco informować.

 

źródło: Sapa

 

Zobacz również...

 
Nierozłączki z Manhattanu
Szklany most łączy American Copper Buildings
  • Nierozłączki z Manhattanu Szklany most łączy American Copper Buildings
  • Kuchnia w nowoczesnym wydaniu
  • Schowaj się przed hałasem
  • Jak zabezpieczyć dom na wakacje
  • Architektura nieograniczonych możliwości. MasterLine 10 do budynków energooszczędnych
  • Reklama

    Pobierz odtwarzacz Adobe Flash Player

    Z myślą o klientach
Rozmowa z Andreasem Geithem, dyrektorem wykonawczym SWISSPACER
  • Z myślą o klientach Rozmowa z Andreasem Geithem, dyrektorem wykonawczym SWISSPACER
  • Konstrukcje proste jak klocki Lego – rozmowa z Mariuszem Megierem Dyrektorem Zarządzającym firmą Orgadata East Europe w Polsce i Europie Wschodniej
  • Mniejszy wysiłek, wyższa jakość – roboty przejmują produkcję rozmowa z Krzysztofem Mędralą współzałożycielem firmy Śląska Fabryka Okien KNS
  • Jakość nie do przebicia - rozmowa z Grzegorzem Sołtysem, dyrektorem oddziału Vetrotech Saint Gobain
  • Elastyczność, innowacje, doskonały serwis - rozmowa z Januszem Pacudą, Dyrektorem firmy PREZ-MET
  • Co to jest innowacja?
  • Co to jest innowacja?
  • Wysokie parametry techniczne Ponzio PE 78N – potwierdzone przez Instytut IFT w ROSENHEIM
  • Roto Room – otwarcie wzorcowego salonu stolarki
  • Program partnerski "Rekomendowane Salony Stolarki"
  • Piana montażowa Flexifoam doceniona przez Instytut Techniki Budowlanej
  • Strefa partnera:

     
     
    galerie:     panopticum     wieśniacze życie    siedziby    polityka prywatności

    Wydawnictwo bud media
    ul. Szajnochy 14 85-738 Bydgoszcz
    Tel: 534 536 958

    Copyright 1994-2018 Oknoserwis.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.